1.13

1.1K 47 5
                                    


"Labas!" Amelia cyptelėjo įtraukdama mane į savo glėbį. Nusišypsau ir pavėlusi jos plaukus atsitraukiu. Nukreipiu savo žvilgsnį į Zayn, kuris sveikinasi su vaikinais ir iš kažko juokiasi.

"Atleisk, kad nepaskambinau tau, bet prisiekiu, kad negalėjau" Megė užšoka ant manęs nuversdama mus ant grindų ir nutraukdama mano stebėjimą. Ji pradeda juoktis ir nusiridena nuo manęs.

"Galvojau mirsiu" nusikvatoju atkreipdama visų dėmesį. Ypač jo. Kai atsikeliu nuo grindų pirštais perbraukiu per savo plaukus ir iškvėpusi visą plaučiuose turėtą orą pasiimu savo daiktus, kuriuos Zayn įnešė į namą. Čia buvo beprotiškai jauku. Visame name dominavo šviesiai ruda ir balta spalvos. Pirštais perbraukiu per savo plaukus ir nusišypsau. "Kur mano kambarys? Su kuo gyvensiu?" pažiūriu į Megę.

"Su manim, mažute, su manim. Viskas su manim" mergina pradeda kilnoti antakius, tuomet priėjusi prie manęs permeta savo ranką man per pečius. Kai Megės lūpos paliečia mano skruostą abi pradedam juoktis.

Nutempusi savo lagaminą į antrą aukštą nuseku paskui Meg į mūsų kambarį. Pamačiusi spintą imu gailėtis, kad su savimi pasiėmiau tiek daug rūbų. Čia paprasčiausiai nėra vietos! Atsidūstu iš nusivylimo ir uždariusi spintos duris numetu lagaminą prie lovos.

"Žinai, jei tau netelpa rūbai, gali juos sudėti pas mane" Zayn atremia savo galvą į durų staktą. Liūdnai šypteliu pažiūrėdama jam į akis ir lėtai papurtau galvą į šonus. Kai per mano mintis perbėga viskas ką mes veikėm automobilyje važiuodami čia ir visos emocijos - plačiai išsišiepiu. Užsimanau jį pabučiuoti. Manau Zayn tai supranta, nes jis įeina į kambarį ir uždaro duris. Vaikinas atsiremia į jas nugara. Prieinu prie jo ir uždedu delnus ant jo veido. Kelių dienų barzda jį padaro dar labiau seksualesniu. Prikandu lūpą ir pasistiebiu arčiau juodaplaukio lūpų.

Zayn lėtai sujungia mūsų lūpas. Kai jo rankos atsiduria ant mano užpakaliuko nusišypsau. Įveliu savo pirštus į jo plaukus ir juos timpteliu sulaukdama urgztelėjimo iš vaikino lūpų.

"Tu jau turėtum eiti" iškvėpiu šiltą orą jam į lūpas. Zayn stipriai suspaudžia mano užpakalį nuo ko aš sudejuoju. "Zayn" piktai sumurmu.

Tikrai nenoriu, kad kas nors mus prigautų. Nenoriu, kad Brian sužinotų. Aplamai nenoriu, kad išvis kas nors sužinotų kažką. Tai... tai sudėtinga paaiškinti, bet tiesiog visa tai... visi tie "nekalti" bučiniai, pokalbiai, jausmai... viskas - uždrausta.

Juodaplaukis dar kartą pakšteli man į lūpas ir palieka mane vieną. Po kelių akimirkų išeinu iš kambario ir nusileidusi laiptais į pirmą aukštą nueinu į virtuvę. Ar šiuose namuose yra kažko valgomo, nes visur vien tik alkoholis.

"Nori važiuoti kartu į parduotuvę?" Amelia lyg išgirsta mano maldas dėl maisto. Pirštais perbaukiu per plaukus ir linkteliu. "Gerai. Tuomet tu būsi su Zayn, Meg ir Levi. Meg tau viską paaiškins" mergina nusišypso.

Megė ištempia mane iš kambario į Zayn automobilį. Kur aš turėčiau sėsti? Į priekį ar į galą? Tačiau, kai atsipeikėju suprantu, kad Megė jau įsiropštė į priekį. Uždedu delnus ant savo veido ir iškvėpusi iš plaučių visą orą atsisėdu į galą. Šalia Zayn?

Juodaplaukis man mirkteli ir "netyčia" uždeda savo delną ant manojo. Nuleidusi galvą nusišypsau. Levi juokiasi iš Meg pokštų, kurių aš visiškai nesuprantu ir veža mus į parduotuvę. Zayn stebi mane dėl ko aš esu tiesiog sumišusi. Kodėl aš sutikau važiuoti?

"Mes tiesiogine to žodžio prasme išpirkom visą parduotuvę!" Megė pamosikavo rankomis ore ir galiausiai pradėjo juoktis. Kai juodaplaukis sujungia mūsų žvilgsnius pavarto akis ir tuomet nusišypsojęs praeina pro merginą.

"Noriu tave pabučiuoti" Zayn sušnabžda praeidamas pro mane ir įlipa į automobilį. Nusišypsau ir taip pat įlipusi į automobilį greitai pabučiuoju jo skruostą. Kai Levi ir Megė įlipa į automobilį Zayn stebi mano veidą ir kvailai šypsosi. Pavartau akis ir sunėrusi rankas ties krūtine nusuku žvilgsni į automobilio langą.

"Jis pakvietė mane į pasimatymą!" Megė klykteli kai abi įeiname į savo kambarį. Nusišypsau pažiūrėdama jai į akis. "Jis beprotiškai gražus ir taip pat jis ispanas!" mergina cypteli ir iš savo lagamino išsitraukia juodą, džinsinį sijoną ir baltus marškinėlius ilgomis rankovėmis.

"Aš džiaugiuosi už tave" nusišypsau ir apkabinu ją. Norėčiau viską jai pasakyti apie Zayn ir žinau, kad turiu kažkam pasakyti, tačiau negaliu. Esu pasiruošusi viena viską kęsti, tačiau tikrai nenoriu skaudinti aplinkinių.

Amelia ir Brian visą laiką sėdi apsikabinę. Jie šnekasi ir geria alų. Visi kiti lauke geria tekilą ir kitus gėrimus, o aš tiesiog vaikštau po šiuos namus lyg nerasdama sau vietos. Galiausiai nueinu pas draugus kurie jau šoka lauke. Atsisėdu prie Zayn, kuris permeta savo ranką man per pečius. Tik po kelių akimirkų suprantu, kad jie visi susisupę į pledus. Atremiu savo galvą į juodaplaukio petį.

"Aalia, į tave" Rikis ištiesia butelį į mane. Nusišypsau ir paėmusi iš jo rankų brendžio butelį užsiverčiu jį. Kai pakankamai apsvaigstu nusprendžiu, kad man jau užteks gerti, todėl pamosikuoju rankomis ore ir susirangau Zayn glėbyje.

"Aalia, ar tu turi vaikiną?" Darren pasilenkia link manęs per stalą. Plačiai išsišiepiu ir pradedu linkčioti galva.

"Taip, Darren, aš turiu vaikiną" tariu nusišypsodama dar plačiau. "O gal keturis? Aš nežinau... galbūt turėtum paklausti manęs rytoj" trukteliu pečiais. "Arba paklausk Zayn" nusižiovauju ir apkabinu save.

"Viskas, Aalia, eik į lovą" juodaplaukis piktai sumurma. Nusišypsau jam nuo ko jis suraukia antakius.

"Katinėli, mūsų draugai čia, be to aš miegu su Meg" mirkteliu jam. Kai Zayn mane išneša iš ten ir nuneša į savo kambarį - pabučiuoju jį. Juodaplaukis užrakina kambario duris. Įveliu savo pirštus į jo plaukus. Zayn paguldo mus į lovą ir užgula mane. Vaikinas nepaleidžia mano lūpų, o aš nenoriu nuo jo trauktis taip pat.

"Tu girta" Zayn sumurma man į lūpas. Akimirką pagalvojusi suprantu, kad jis negėrė, na, nebent alaus, tačiau jo vaikino kraujyje jau senai nebėra. "Einam miegot, katinėli" juodaplaukis nusišypso man į lūpas ir pakštelėjęs į jas atsitraukia nuo manęs.

Zayn padeda man apsivilkti jo marškinėlius kurie siekia mano šlaunis. Kai juodaplaukis atsega mano liemenėlę truputį paklaikstu. Ką jis daro? Juodaplaukis numeta mano liemenėlę kažkur prie lovos ir įmetęs mane į lovą apkabina. Vaikinas savo veidą paslepia mano kaklo linkyje.

"Tu turėtum pasirinkti: aš ar Mitchelle" sumurmu pati nesuprasdama ką pasakiau. Jaučiau kaip Zayn suraukia savo antakius.

"Kokie durni klausimai, Aalia" juodaplaukis iškvepia visą savo šiltą orą man į kaklą. Tarp mūsų stoja kelių minučių tyla. Iškvepiu visą orą ir užsimerkiu. Jis nusprendė mane ignoruoti, tačiau galbūt ir aš pati nenoriu girdėti to, kad jis pasirinktų Mitchelle? "Žinoma, kad rinkčiausi ir renkuosi tave, Aalia" Zayn pabučiuoja mano kaklą. Ir dar kažką sumurma į jį, tačiau aš jau miegu.

Baby        ;    Where stories live. Discover now