1.22

720 32 2
                                    


"Ką čia veiki vienas?" paklausiu įėjusi į balkoną kuriame stovi Zayn.

"Rūkau, galvoju" juodaplaukis trukteli pečiais. "Ateik" jis šypteli. Vaikino rankos plačiai išskleistos, cigaretę jis laiko sukandęs tarp dantų. Apsisuku pažiūrėti ar nesimato pareinančių žmonių, kai jų nepamatau nueinu į Zayn glėbį. Jo rankos apsiveja mano kaklą, o savo rankomis apsiveju vaikino liemenį. Manau, dabar suprantamas mūsų ūgių skirtumas.

"Ar gali man duoti cigaretę?" nedrąsiai paklausiu atsitraukusi nuo jo. Kai Zayn ištiesia man cigarečių pakelį plačiai nusišypsau. "Ačiū" sušnabždu ir pasiėmusi vieną cigaretę įsidedu ją tarp lūpų. Juodaplaukis man ją pridega.

Įtraukiu nuodingų dūmų į savo plaučius ir juos išpūčiu. Nueinu atsisėsti ant kėdės palikdama Zayn stovėti. Yra tiek daug dalykų kurių jis apie mane nežino ir net gi po to, kai aš jam pasakiau, kad tarp mūsų baigta jis visvien nori būti su manimi. Čia būdami mes visiškai nesikalbame. Mes tiesiog traukiame nuodingus dūmus į savo plaučius ir išpūsdami paleidžiame juos į šaltą rudens vakarą.

Mes net nežiūrime vienas į kitą. Jo žvilgsnis nukreiptas į gatvę, o mano - į dangų, kuriame jau dabar ryškėja žvaigždės.

"Nenori pristabdyti?" paklausiu vaikino, kai jis ima dar vieną cigaretę iš pakelio. "Nemanau, kad turėčiau rūpintis tavo rūkymo ypatumais, tačiau jei kažkas tau neduoda tau ramybės aš visada šalia, gerai?" šypteliu.

Juodaplaukis lyg prisikelia iš savo minčių ir priėjęs prie manęs pritūpia.

"Jau būtų buvusi trečia" Zayn liūdnai šypteli. Suraukiu antakius. "Ir gerai, jei norėsiu apie kažką pasikalbėti būtinai kalbėsiu su tavimi" juodaplaukis man mirkteli, o po to pabučiuoja.

Baigusi rūkyti Zayn duotą cigaretę grįžtu į namo vidų. Išeiti į lauką be striukės nebuvo pati geriausia idėja. Nuėjusi į svetainę randu visus vaikinus geriančius alų, todėl palikusi juos ten išeinu į virtuvę kur randu Meg ir Amelia.

"Pagalvojai apie tai ką sakiau?" Amelia šypteli. Linkteliu. "Žinok tai ką siūliau galioja visada" mergina man mirkteli.

"Ką tu jai siūlei?" Meg suraukia antakius ir pažiūri į mane.

"Pasakiau jai, kad jei norės apie ką nors pasikalbėti, gali bet kada ateiti pas mane" blondinė šypteli ir ištraukusi iš orkaitės picą, įdeda kepti kitą.

Truputį išsigąstu, kai vaikinai esantys svetainėje vienu metu pradeda kažką šaukti.

"Sumauti debilai" Meg atsidūsta. "Ir vėl žiūri futbolą" ji pavarto akis ir kažką pradeda pjaustyti.

"Aš atsiprašysiu, bet einu ir aš" Amelia plačiai išsišiepia. "Aalia, ar gali pabaigti tepti picos padą ir viską sudėti ant picos?" mergina pažiūri į mane. Linkteliu. Tuomet ji dar kartą sucypia ir pabėga.

"Juk žinai, kad bet kada gali ateiti pas mane ir viską papasakoti, taip?" Meg šypteli. Linkteliu. "Ji kartais nepagalvojusi išpliurpia viską kam nors kitam. Šiuo metu manau, kad tai būtų Brian" mergina sukrizena.

"Taip, aš tai suprantu. Tik bijau, kad jei Brian ką nors vėliau sužinos jis supyks ir ant manęs ir ant jo. Juolabiau bijau Amelia. Bijau kaip ji sureaguos ir, kad supyks ant manęs, nes nieko jai nepasakiau anksčiau" atsidūstu. Viskas atrodo taip sumauta.

"Nesijaudink, jie abu nemoka ilgai pykti, jie bus truputį nusivylę, tačiau galų gale viskas bus gerai, todėl giliai įkvėpk ir iškvėpk, o tuomet mėgaukis kiekviena jaunystės diena" Meg man mirkteli ir tada mes abi pradedam juoktis.

Nemaniau, kad viskas gali taip palengvėti vos per keletą sekundžių. Palikti Niujorką buvo beprotiškai sunku. Galvojau, kad tai bus blogiausias mano mamos sprendimas, tačiau dabar... dabar aš velniškai džiaugiuosi, kad mes palikome senuosius namus, kad mes palikome visus atsiminimus ir mums svarbius žmones ten.

"Kaip tau su Levi?" paklausiu jos, kai įdedame kepti trečią picą.

"Nežinau, būna visko. Ir pasipykstam, ir paverkiam, labai daug šnekamės ir galų gale labai daug mylimės, todėl tikrai negaliu skųstis." abi plačiai išsišiepiame po jos žodžių. "O kaip tau su Zayn? Ar jūs vis dar išsiskyrę?" Meg sušnabžda pasilenkusi prie manęs.

"Aš nežinau. Mes susitaikėm ir pasimylėjom, o po to jis man pasiūlė pabandyti viską iš naujo, o aš jam tiesiog pasakiau, kad aš noriu pagalvoti" trukteliu pečiais.

Mes šnabždamės. Lyg mano ir Zayn santykiai būtų didžiausia paslaptis nors nesiginčysiu, taip ir yra. Niekas negali apie tai sužinoti, nes kitaip mes abu liksime visiškai vieni, tačiau kažkodėl esu įsitikinusi, kad jis bet kokiu atveju turėtų Levi šalia savęs, o aš turėčiau Meg.

"Aalia!" ji cypteli ir pradeda juoktis. "Ir tai sakai man tik dabar? Galėjai man parašyti žinutę prieš seksą su juo arba po to" mergina pakilnoja savo tobulai sutvarkytus antakius ir mus abi vėl užvaldo juokas.

*****
Labai jau neturiu ką veikt per nuotolines pamokas, todėl dovanoju jums naują dalį!😜 x

Baby        ;    Where stories live. Discover now