Įkėliau kelias dalis anksčiau. Nepamirškit pirmiausiai perskaityti jų!❤️
"Aalia" Zayn sušnabžda į mano ausį. "Važiuojam namo" jis mane šiek tiek papurto, kad atsikelčiau. Pramerkusi savo akis nematau nė vieno iš draugų. Pasirodo miegojau atsirėmusi į Zayn, kuris stebėjo mano sumišusį veidą plačiai išsišiepęs.
"Aš dar nespėjau nusigerti ir pašokti" suzyziu pažiūrėdama į juodaplaukį.
"Nori pašokti?" jo duslus balsas pasiekia mano ausis. Plačiai išsišiepusi linkteliu jam. Zayn man nusišypso ir atsistojęs paima mano delną į savo ranką. Nejau jis galvoja, kad noriu šokti su juo?
Nespėju jam pasakyti, kad noriu šokti, tačiau ne su juo, nes Zayn įtraukia mane į savo glėbį. Mano veidas atsiremia į vaikino ištreniruotą krūtinę. Iškvepiu šiltą orą į jį ir pasidavusi apsiveju savo rankomis Zayn liemenį.
Kol kitos poros trinasi viena į kitą... aš ir Zayn paprasčiausiai linguojam muzikos ritmu. Juodaplaukis retkartčiais ką nors pašnabžda į mano ausį priversdamas mane plačiai išsišiepti. Viskas šiuo metu vyksta taip paprastai ir natūraliai, kad man prireikia kelių minučių suvokti, jog jis yra tas pats vaikinas įskaudinęs mane.
"Noriu išgerti" pažiūriu jam į akis. Zayn man šypteli ir linktelėjęs seka man įkandin iki baro. "Dvigubą viskio" pasakau barmenui, kuris man plačiai išsišiepia ir linktelėjęs nusisuka.
Zayn akivaizdžiai nepatenkintas padavėjo „flirtavimu" su manimi suraukia savo antakius, sukanda dantis ir suspaudęs kumščius piktai nužvelgia vaikino nugarą. Barmenui padavus mano gėrimą padėkoju jam ir šįkart savo viskį išgeriu lėtai. Keletą kartų pakartoju gėrimą ir pajautusi, kad mano galva ir vėl velniškai apsisuka plačiai išsišiepiu.
"Važiuojam?" Zayn nužvelgia mane, kai pakylu nuo kėdės. Jis padeda šimto dolerių banknotą vaikinui už baro. Kai mano akyse viskas pradeda suktis velnišku greičiu - suklumpu, tačiau juodaplaukis spėja mane sugauti. "Važiuojam" jis sukrizena ir lėtai veda mane lauk iš klubo.
Kai mes išeinam į lauką susiraukiu. Lauke jau pradeda švisti, todėl pirmieji saulės spinduliai šiek tiek nudegina mano akis. Zayn sukrizena, kai viena ranka uždengiu savo akis.
Vos įsėdu į automobilį mane apgaubia Zayn kvapas, kuris visuomet priversdavo šiurpuliukus nueiti mano kūnu. Stebiu Zayn, kuris išvažiuoja iš stovėjimo aikštelės ir lėtai važiuodamas veža mus namo.
"Zayn, daugiau nemokėk už mane" pasakau pažiūrėdama į jį, kai vaikinas jau parkuoja automobilį požeminėje mašinų stovėjimo aikštelėje.
"Kodėl?" jis suraukia antakius atsisukdamas į mane.
"Todėl, nes man tai nepatinka" atsakau sunerdama rankas ties savo krūtine taip ją pakeldama. Šis mano veiksmas nelieka nepastebėtas vaikino su kuriuo dabar sėdžiu automobilyje. "Tada aš jaučiuosi... pigi?" manau, kad tai nuskamba labiau kaip klausimas negu teiginys.
"Viskas gerai" Zayn atsidūsta liežuviu sudrėkindamas savo lūpas. "Sutarta" jis liūdnai šypteli ir išlipęs iš automobilio apibėga jį, kad padėtų išsiropšti ir man.
"Labanakt, Zayn" šypteliu stovėdama prie Amelios ir Brian buto durų.
Juodaplaukis nusišypso ir palinkėjęs man labos nakties taip pat dingsta už savo buto durų. Palenkiu buto durų rankeną ir, kai jos neatsidaro - nusikeikiu. Kas čia vyksta? Dar keletą kartų bandau lenkti durų rankeną, tačiau tos sumautos durys - užrakintos. Išsitraukusi telefoną skambinu Ameliai ir Brian, tačiau nė vienas iš jų man neatsiliepia. Na ką, miegosiu koridoriuje.
"Kodėl tu dar ne viduje?" Zayn suraukia antakius atidarydamas savo buto duris. Skardus vaikino juokas nuaidi koridoriuje, kai jis pamato mane sėdinčią ant grindų. "Gali miegoti pas mane" jis trukteli pečiais pasitraukdamas nuo durų ir įleisdamas mane.
Nežinau kaip man pavyksta atsikelti nuo grindų iš pirmo karto, tačiau tai mane šiek tiek pradžiugina. Bent jau neapsikvailinau prieš Zayn dar labiau. Įėjusi į jo butą - pasimetu. Čia viskas atrodo kitaip, tačiau tikiuosi, kad svečių kambarys vis dar savo vietoje.
"Kur aš miegosiu?" pažiūriu į jį. Zayn trumpai šypteli ir truktelėjęs pečiais rodomuoju pirštu parodo man į vis dar esantį svečių kambarį.
Jei atvirai, tai aš pykstu ant savęs, kad išvažiavau į klubą nieko nepasakiusi Ameliai ir Brian. Dabar nebūčiau tokioje gėdingoje situacijoje. Zayn lyg supratęs, kokia aš esu susigėdusi įtraukia mane į savo glėbį ir pasako, kad viskas gerai. Galiausiai mes abu pradedam juoktis.
"Nori dar išgerti?" jis paklausia, kai aš atsitraukiu nuo jo.
"Žinoma, kodėl gi ne" trukteliu pečiais ir nuseku jam įkandin į man labai gerai pažįstamą virtuvę.
Atsisėdusi ant vienos iš kėdžių stebiu Zayn nugarą. Jis įpylęs viskį į stiklines įdeda kelis ledukus. Vieną stiklinę paduoda man, o kitą - užsiverčia pats. Jaučiuosi kiek nejaukiai būdama čia su juo... dviese. Kiekvienas šio buto centimetras primena man mano ir Zayn santykius prieš dvejus metus ir tai kiek keista? Ir velniškai nemalonu.
Išgeriam dar kelis stikliukus viskio ir išeinam į balkoną parūkyti. Pamenu kaip man patikdavo čia tiesiog sėdėti ir stebėti žmones einančius gatve. Kiekvieno iš jų stilius visuomet buvo vis kitoks, tuomet jaučiausi tokia didelė stebėdama juos iš taip aukštai, tačiau tik dabar suvokiu kaip visa tai durnai skamba.