"Tai gi, tu ir Zayn vakar kalbėjotės?" Meg giliai įkvepia pažiūrėdama į mane."Aha" atsakau toliau stebėdama kelią.
"Ir kaip viskas praėjo? Ar tu jam atleidai? Ar nusprendei viską galutinai baigti? Aalia, man reikia atsakymų!" brunetė cypteli.
"Viskas tarp mūsų gerai. Aš jam atleidau ir mes vis dar bandome po truputį tapti pora" vienos rankos pirštais perbėgu per savo plaukus. "Žinai, nusprendžiau leisti jam pasitaisyti. Vėl." atsidūstu.
"Tik prašau, jei sugalvosi ir vėl kažkur išvažiuoti... pasakyk man, gerai?" Megės delnas atsiduria ant mano šlaunies. Atsisukusi į ją trumpai šypteliu ir pagarsinusi radiją stengiuosi nebekalbėti su ja.
Nors ir nenorėjau kalbėti su juo apie Sam, tačiau džiaugiuosi, kad išdrįsau tai padaryti. Tas pokalbis lyg pakeitė mane? Net nežinau kaip tai apibūdinti. Atrodo, kad dabar galėčiau pastovėti už save kad ir kas benutiktų.
Įvažiavusi į stovėjimo aikštelę pastatau automobilį pirmoje rastoje vietoje. Kai Zayn ir Brian prisiparkuoja šalia manęs plačiai išsišiepiu. Mano ir juodaplaukio šios nakties susitarimas buvo šioje vietoje pradėti viską iš naujo.
"Pagaliau galėsiu baigti visą abėcėlę! Tik pirmiausia, man reikia susirasti merginą kurios vardas prasideda raide V" Eliott sucypia per visą mašinų stovėjimo aikštelę.
"Ne, negalėsi, Eliott" Brian pusseserė su kuria susipažinau per vestuves piktai nužvelgia vaikiną. Jis kažką sušnabžda į merginos ausį priversdamas ją išsišiepti. Kas čia vyksta?
"Tom, liaukis!" Darren sukrizena, kai jo naujasis draugas lūpomis paliečia jo skruostą. Kodėl aplink mane vien tik sumauti įsimylėjėliai?
"Labas, nepamenu ar susipažinome per Andrew ir Mirandos vestuves" Brian pusseserė išsišiepia. "Kimberlė" ji pristato save atkišdama savo delną rankos paspaudimui.
Vaikinai surenka visus daiktus iš automobilių ir mes visi patraukime link vartų. Atvykome anksčiau, kad galėtume užsiimti vietas, tačiau čia jau dabar yra begalybė žmonių. Eliott nestovi eilėje kaip normalūs žmonės, o paprasčiausiai numetęs Brian pusseserės ir savo lagaminus nueina prie apsauginių. Galiausiai jis atsisuka į mus ir plačiai išsišiepęs pamojuoja, kad ateitume pas jį.
"Turime šešias palapines. Aalia ar galėsi miegoti su Zayn?" Rikis suraukia antakius, kai Darren ir Tom besityčiodami iš vienas kito pradeda statyti mūsų „naujuosius miegamuosius".
Atsakau jam linktelėjimu ir nueinu padėti besipešančiai porai su palapinių statymu. Nesu pati geriausia šioje srityje, tačiau sugebu nuraminti Darren, kuris jau tiesiog rėkia ant savo vaikino dėl lazdelių kišimo ne į tą skylę. Tai nuskamba dviprasmiškai, tačiau stengiuosi tai praleisti pro ausis.
"Šiandien septintą valandą vakare prasideda koncertas" Elloise suploja delnais. "Tai bus kažkokia grupė" ji plačiai išsišiepia.
"Atėjau persirengti" pasakau įlindusi į palapinę.
Stebėdamas savo telefono ekraną buku žvilgsniu Zayn nekreipia į mane jokio dėmesio. Visiškai to nesureikšmindama nusivelku marškinėlius nuo savo kūno palikdama ant savo kūno vien tik liemenėlę ir šortus.
"Ką tu čia darai?" juodaplaukis nuryja giliai gerklėje susikaupusį gumulą. Dabar jo žvilgsnis yra nukreiptas į mano per dvejus metus velniškai padidėjusią krūtinę.
"Atėjau persirengti, Zayn" pakartoju, kai Zayn pažiūri į mano akis. Jis liežuvio galiuku sudrėkina savo lūpas ir galiausiai man linktelėjęs vėl nusuka akis į savo telefoną. "Tu turėtum persirengti taip pat. Nebent ketini eiti šitaip" nužvelgiu jo aprangą.
Tai paprasti juodi džinsai ir balti marškinėliai. Tik dabar pastebiu kelias naujas jo tatuiruotes ant rankų. Kai pradedu galvoti apie visų tatuiruočių galimas reikšmes - nusipurtau stengdamasi šitaip išvaryti tokias mintis iš savo galvos.
"Nežinau ar man bus įmanoma persirengti tokioje žemoje palapinėje" Zayn išsišiepia vėl atsukdamas savo akis į mane. "Aš persirengsiu vėliau"
"Gerai" šypteliu ir nerangiai išlendu iš palapinės priversdama Zayn pradėti juoktis.
"Aalia, pagaliau radau tave" Kimberlė plačiai išsišiepia ir paėmusi mano ranką nutempia pas merginas.
Elis pradėjus pasakoti apie jos ir Rikio beprotiškai gerus santykius - išsišiepiu it vaikas gavęs saldainį. Jaučiuosi taip lyg stebėčiau savo ir Zayn prieš dvejus metus vykusius santykius, kuomet jis dar neįskaudino manęs, iš šono ir tai velniškai keista.
"Kartais norėčiau tokių santykių su Eliott" Brian pusseserė suzyzia. "Mes nuolat mušamės ir tyčiojamės vienas iš kito. Tai nėra blogai. Man tai velniškai patinka" ji išsišiepia.
"Tai skamba linksmai" Megė sukrizena. "Mano ir Levi santykiai... na, kartais jie atrodo velniškai keisti. Nesuprantu kaip aš tokia graži ir linksma siela galėjau įsimylėti tokį rimtą ir prie visų nepatenkintą vyrą, tačiau prisiekiu... šalia manęs jis visiškai kitoks" ji pamosikuoja rankomis ore priversdama mane plačiai išsišiepti.
Kai pradedu galvoti apie save ir Zayn, suprantu, kad kada nors gyvenime negalėsiu būti tokia užtikrinta dėl Zayn kokia buvau prieš dvejus metus. Esu įsitikinusi, kad mane visuomet persekios jo išdavystės šešėlis. Net jei mes ir vėl taptume pora niekas nebebus taip kaip buvo anksčiau. Mes abu jau pakankamai suaugę, tačiau žinau, kad abu vis dar esame pilni problemų.