1.2

1.5K 70 0
                                    


Atsikėlusi ryte pirštais perbraukiu per savo veidą bandydama atsigauti ar aš šiąnakt nesapnavau to vaikino ir kaip jis negražiai su manimi šnekėjo. Kvailys. Nusimaudžiusi apsivilkau džinsus ir juodus marškinėlius trumpomis rankovėmis. Išsidžiovinusi plaukus surišu juos į netvarkingą kuodą ir išeinu iš savo kambario. Antras aukštas atrodo tragiškai. Visur prilaistyta gėrimų ir primėtyta plastikinių puodelių.

"Brian, tu debilas" sumurmu sau po nosimi nusileidusi į pirmą aukštą. "Aš tave užmušiu" nepaleidžiu savo murmėjimo nuo savęs.

"Taip, aš po kiekvieno jo vakarėlio noriu jį užmušti, bet kaip matai jis vis dar gyvas ir laimingas" vaikino iš nakties balsas pasiekia mano ausis. Išsitiesiu ir lėtai atsisuku į jį. "Ieškai šitų?" vaikinas man pamojuoja suvyniotais šiukšlių maišais. Linktelėjusi pradedu eiti link jo.

Jo plaukai nukirpti labai trumpai, akys tamsiai rudos, šis vaikinas yra tamsesnės odos spalvos ir yra beprotiškai gražus. Paėmusi iš jo šiukšlių maišus šypteliu. Vaikinas plačiai išsišiepia parodydamas savo lygius ir baltus dantis.

"Kodėl tu čia pasilikai?" suraukiu antakius. Aš vis dar pykstu ant jo dėl šios nakties. Šitas parazitas nepatikėjo manimi, kai pasakiau, jog gyvenu čia.

"Saugojau Brian namus tikriausiai" jis trukteli pečiais. Pavartau akis ir pirštais paliečiu savo netvarkingą kuoduką. "Beje, aš Zayn" juodaplaukis man mirkteli. Suurzgiu iš nepasitenkinimo ir palieku jį vieną visame pirmame aukšte.

Surinkusi visas šiukšles iš antro aukšto grįžtu į pirmąjį. Zayn vis dar tvarkosi kas priverčia mane nusišypsoti. O jei iškratyčiau savo du maišus šiukšlių pirmame aukšte jis surinktų vienas ar aš pati turėčiau rinkti? Nusipurtau nuo tokių savo minčių ir padedu juodaplaukiui tvarkytis.

"Kaip vakarėlis?" stengiuosi nutraukti tylą tarp mūsų ir šypteliu, kai man tai pavyksta.

"Labai geras, jei atvirai, vienas geresnių" Zayn nusišypso. "O tau ar patiko?" jis pažiūri į mane.

"Oh" atsidūstu. "Aš miegojau" šypteliu. Zayn suraukia savo antakius. "Nemėgstu vakarėlių. Buvau savo kambaryje užsirakinusi visą laiką, valgiau ir tiesiog buvau egzistencinėje krizėje, o po to užmigau" trukteliu pečiais. Juodaplaukis pradeda juoktis.

"Aš irgi negėriau, bet vis vien linksminausi, todėl sakyk man tiesą" vaikinas prieina prie manęs. Susiraukiu. Nebenoriu kalbėti šia tema. Aplamai nebenoriu su juo kalbėti. Aalia, ką tu darai? Įsivaizduoju, kad trenkiu sau ir toliau vėl atkreipiu dėmesį į Zayn skvarbų žvilgsnį. "Ar Amelia išėjo jau ar dar ne?" manau jis susipranta, kad nenoriu apie tai kalbėti dėl to nukreipia temą prie kažkokios merginos.

"Kas ji?" suraukiu antakius. Juodaplaukis demonstratyviai trenkia delnu sau per kaktą. Nusišypsau. Jis visai mielas.

"Tavo būsimo įbrolio sekso draugė" Zayn trukteli pečiais. "Žinai, tai vyksta tuomet, kai du žmonės nenori įsipareigoti, todėl tiesiog dulkinasi su kuo nori ir kada nori" jis paaiškina man.

"Zayn, aš nesu vaikas ir aš tikrai žinau kas yra seksas, kas yra sekso draugai. Nereikia man to aiškinti" vypteliu. "Ir viskas mes baigėm tvarkytis. Ačiū, kad apsaugojai Brian namus ir mano vardas Aalia. Viso gero" vypteliu ir užrišusi šiukšlių maišą pradedu eiti link laiptų.

"Žinai, kitą kartą jei negersiu ar galėsiu ateiti pas tave ir kartu apturėti egzistencinę krizę?" jis nusišypso. Trukteliu pečiais ir šyptelėjusi nusisuku nuo jo.

Mano akys užkliūva už susivėlusios blondinės, kuri kaip suprantu palieka Brian kambarį. Amelia atrodo labai miela. Kai ji pasižiūri į mane galiu įdėmiau ją apžiūrėti. Žydros it dangus aktys ir labai lygi veido oda. Ji pirštu parodo į mano įbrolio kambario duris ir tuomet jį prisideda sau prie lūpų. Linktelėjusi nusišypsau jai ir nueinu į savo kambarį.

"Zayn sakė, kad padėjai jam susitvarkyti" Brian nusišypso, kai nusileidžiu į pirmą aukštą.

Juodaplaukis su mano būsimu įbroliu valgo pusryčius trečią valandą dienos. O taip, tai tikrai normalu. Pavartau akis ir nuėjusi į virtuvę atidarau šaldiklį. Išsiimu savo ledus kurių negalėjau suvalgyti šiąnakt per vieną asilą ir pakabinu juos šaukštu.

"Jaučiuosi taip, kad vakarėlis baigėsi, o debilai visdar šlaistosi šiuose namuose" atsidūstu, kai Zayn prieina įsipilti vandens iš čiaupo, o aš sėdžiu ant spintelės toje pačioje vietoje kaip ir šiąnakt.

"O ne, mažute, tu to nepasakei" juodaplaukio delnas atsiduria ant mano šlaunies ir jis ją labai stipriai suspaudžia. Mano kūnu nuvilnyjus šiurpuliukams atsidūstu. Nejaugi man tai patiko?

"Stebėk mane" trukteliu pečiais ir sumažinu atstumą tarp mūsų. Galbūt elgiuosi neapgalvotai ir žaidžiu su ugnimi, tačiau tikrai neleisiu jam laimėti šio žaidimo, kad ir koks jis bebūtų.

"Tu nieko negali" Zayn pradeda juoktis. Nusišypsau jam ir iškeliu vieną savo antakį. "Tu nedrįsi žaisti su manim" vaikinas paplekšnoja man per petį ir atsitraukia.

Vos jis nusisuka pradedu juoktis, tačiau jis nebekreipia į mane dėmesio ir palieka mane vieną sėdėti virtuvėje ant spintelės su dėžute ledų ir vėl beprasidedančia egzistencine krize. Atsidususi labiau susikaupiu į ledų valgymą taip visiškai nusikratydama minčių apie buvusį vakarėlį, Brian, Amelia ir Zayn. Suvalgiusi visus ledus išmetu dėžutę į šiukšliadėžę ir vėl pradedu savo kelionę po rūmus, kurie dabar yra mano namai. Nepraleidžiu pro akis nė vienų durų ir nė vieno namų kampelio. Viską ištyrinėjusi suprantu, kad šiuose namuo nieko netrūksta. Čia yra viskas apie ką galėjau pasvajoti prieš kelerius metus.

"O, radai filmų kambarį" Brian sukrizena stovėdamas už manęs, kol aš žiūriu į juodą televizoriaus, esančio per visą sieną, ekraną. "Visada žiūrėdavom čia filmus" jis šypteli ir akimirką pagalvoju, kad jis užsihipnotizuoja prisiminimuose.

"Galėsim atkurti tradiciją" trukteliu pečiais. Brunetas tik linkteli ir permetęs savo ranką man per pečius išveda iš ten.

Baby        ;    Where stories live. Discover now