"Aš dabar važiuoju į universitetą" Zayn sušnabžda atėjęs pas mane į virtuvę. Jo lūpos paliečia mano smilkinį, jis savo delnais apsiveja mano liemenį. "Po to užsuksiu į parduotuvę. Šiandien septintą būk pasiruošusi, gerai? Jei nori, manau, Rikis gali tave nuvežti į namus pasiimti daugiau rūbų." akies kampučiu matau kaip jis nusišypso.Zayn pakiša savo delnus po mano marškinėliais ir pirštų galiukais liečia mano odą. Užverčiu savo galvą atsiremdama jam į krutinę, kai Zayn dideli delnai suspaudžia mano krūtinę.
"Sugadinot apetitą" Rikis atsidūsta ir vos tik atsiradęs virtuvėje ją palieka.
Sukrizenu ir apsisukusi sujungiu savo ir Zayn lūpas. Kažkodėl, kai būnu su juo jaučiuosi tokia ypatinga. Nuolat jaučiu virpesius savo pilvo apačioje, kai jis savo pirštais liečia mano nuogą odą, kai jis bučiuoja mane... aplamai, net jei esame viename kambaryje.
"Gerai" sušnabždu. Pasistiebusi suglaudžiu mūsų lūpas dar kartą ir galiausiai jis palieka savo butą.
"Ar gaminsi pietus?" Rikis šypteli grįždamas į vietuvę.
"Noriu, tačiau nežinau ką gaminti" atsidūstu. Rikis suploja rankomis ir plačiai išsišiepęs atsistoja prie manęs.
"Papasakok man apie save ir Zayn" vaikinas pažiūri į mane. Springteliu maistu savo burnoje.
"Aš nežinau ką" nuleidžiu akis į savo lėkštę. Tai privertė mane pasijausti velniškai nejaukiai.
"Viską" brunetas trukteli pečiais. Suraukiu savo antakius galvodama ką turėčiau pasakyti. Nieko nesugalvojusi atsidūstu. "Dabar suprantu, kodėl keletą dienų jis nelabai norėjo bendrauti" Rikis šypteli.
"Ką?" suraukiu savo antakius ir vėl. Ką jis turi omeny? Nejaugi Zayn nenorėjo šnekėti su savo draugais po to, kai pats mane išdavė? "Na, mes užsiiminėjom dalykėliais, žinai ir po to kaip ir buvom kartu, nors jis man to ir nepasiūlė dar tada. Per savo gimtadienį gėriau su Eliott ir mes daug kalbėjom. Kiek vėliau išėjau ieškoti Zayn ir pamačiau jį dulkinantis su kažkokia mergina" pavartau akis.
"Oh, jis nenorėjo kalbėti su niekuo. Manau buvo piktas" Rikis trukteli pečiais.
"O galbūt jam buvo liūdna?" tyliai tariu. Mano žodžiai priverčia Rikį sukrizenti. Ką?
"Vienintelė emocija kurią jis turi yra pyktis" kai jis pradeda juoktis - nuliūstu. Jis tyčiojasi iš manęs? "Ta prasme, taip, jis šypsosi, bet kad ir kokie geri draugai būtume jis nesako kaip jaučiasi, žinai, na, jis paprasčiausiai nebūna laimingas, kai šypsosi" brunetas nusiramina ir trukteli pečiais.
Pradedu jausti didesnę trauką Zayn negu prieš tai. Kodėl jis toks tobulai netobulas? Sumautas šiknius. Jei jis vėl mane įskaudins? Ar tai jam rūpės?
Rikis įnyksta į savo telefoną, todėl mūsų pokalbis apie Zayn nutrūksta. Sudedu nešvarius indus į indaplovę ir nueinu į miegamąjį.
"Ar galėsim jau važiuoti?" Rikis šypteli įėjęs į miegamąjį. Linkteliu. Jam išėjus apsivilkti striukę greitai persirengiu.
"Tai tu ir Zayn rimtai, huh?" Amelia nusišypso, Rikis ir Brian išėjo parūkyti, todėl dabar mes tiesiog sėdime virtuvėje ir geriame arbatą.
"Taip išeina" nusišypsau jai taip pat. Jaučiu kaip kaista mano skruostai. "Šiandien septintą jis mane kažkur nusiveš" atsidūstu. "Net nežinau ką rengtis" pirštais perbraukiu savo plaukus.
Amelia labai greitai atsitoja ir sucypusi paima mane už rankos. Kai įeinam į Brian kambarį ji atidaro spintą išimdama aptemptą, raudoną suknelę. Po kelių akimirkų blondinė paduoda man ir aukštakulnius. Jie kiek tamsesni negu suknelė.
"Pranešk ar jam patiks" ji išsišiepia ir pakilnoja antakius. Tai priverčia mane susigėsti ir mano skruostus vėl išmuša raudonis.
"Ar tu čia atsikraustei?" sukrizenu suprasdama, jog Brian kambaryje ji turi savo atskirą spintą.
"Nevisai" Amelia išrausta ir nuleidžia savo galvą.
"Aalia!" išgirstu Rikį šaukiant pirmame aukšte. "Važiuojam?" jis nusišypso žiūrėdamas į suknelę ir aukštakulnius mano rankose.
"Žinai, gal galėtum paprašyti Zayn, kad leistų man pasilikti dar vienai nakčiai?" Rikis sukrizena. Jo pirštai muša ritmą į automobilio vairą.
"Vėl Darren su Joey?" suraukiu antakius. Stengiuosi į jį nežiūrėti. Pripažinsiu, kad ir kaip man būtų gera bendrauti su juo, tačiau tai yra kiek nemalonu.
"Ne" brunetas trumpai nukerta. "Eliott nori parsivesti merginų" jis pavarto akimis.
"Kodėl tu pats nepaprašai Zayn?" iškeliu vieną antakį atsisukdama į jį.
"Nežinau" Rikis trukteli pečiais. "Kartais prisibijau jo" jis sukrizena atsisukdamas į mane.
"Kodėl?" suraukiu antakius. Mano vaikinas tikrai neatrodo tas kurio reikia bijoti, ar ne?
"Aalia, tu daug ko nežinai ir galbūt nelabai supranti" jis atsidūsta. "Tavo vaikinas tikrai gąsdinantis. Vien iš išvaizdos!" Rikis nusišypso. "Tuomet dar galime pridėti jo sumautą paslaptingumą ir tai, kad niekada nežinosi ką jis galvoja"
Buvau įsitikinusi, kad galiu perskaityti Zayn emocijas vien pažiūrėjusi į jo veidą, tačiau dabar pradedu suprasti, jog smarkiai klydau. Ta prasme, žinau, kad jis paslaptingas, tačiau juk jis neslepia visko nuo manęs?
"Gerai, aš paklausiu jo prieš vakarienę ir parašysiu tau, gerai?" šypteliu, kai jo automobilis pagaliau sustoja požeminiame garaže.
"Aš važiuoju iki universiteto ir grįšiu vėliau, manau, kad jūs jau būsit išvykę" Rikis šypteli. Atsakau jam linktelėjimu. "O ir Zayn jau čia" jis pirštu parodo į šalia mūsų sustojusį automobilį.
Atsisveikinusi išlipu iš automobilio ir nuskuodžiu į pastato vidų. Nenoriu, kad Zayn pamatytų suknelę ir batus. Noriu, kad jam būtų staigmena.
"Ar tu pyksti ant manęs?" juodaplaukis pasiveja mane suraukdamas antakius. Velnias, nespėjau. Lifte jis paspaudžia skaičių aštuoni. Tik dabar pastebiu jo rankose du maišus pilnus maisto produktų.
"Nepykstu. Iš kur ištraukei?" atsisuku į juodaplaukį. Zayn nusišypso. Kai jo lūpos prisiglaudžia prie manųjų galiausiai nusišypsau ir aš.
"Tu bėgai nuo manęs" vaikinas sušnabžda į mano lūpas.
"Tik norėjau paslėpti... uh, nesvarbu" pirštais perbraukiu per savo plaukus ir nugara atsiremiu į lifto sieną.
"Kur tavo rūbai?" Zayn sušnabžda pažiūrėdamas į mano rankas. Jis atrodo nusiminęs? Labai greitai nuvaikau šias mintis šalin. Aš nė velnio nesuprantu jo emocijų.
"Pas Rikį automobilyje" iškvepiu visą plaučiuose turėtą orą. "Aš noriu tavęs kai ko paprašyti" sušnabždu.
Nenoriu jo supykdyti, tačiau galbūt dabar tinkamas laikas paklausti jo ar Rikis gali pasilikti dar vienai nakčiai? Jei Zayn supyks, manau, kad spės atvėsti iki vakaro.
"Žinoma, mažute" jis taria, kai išeiname iš lifto. Nubėgusi prie durų atrakinu jas ir įleidžiu jį vidun.
"Ar gali Rikis pasilikti dar vienai nakčiai?" nuleidžiu galvą į savo pirštus. Girdžiu kaip Zayn giliai įkvepia.
"Aš norėjau šito vakaro mums, todėl ne" jis šiek tiek pakelia balsą kas priverčia mane susigūžti.
Galiausiai aš dingstu į miegamąjį. Pakabinu Amelios suknelę ant pakabos ir pakabinu spintoje, o aukštakulnius padedu savo lovos pusėje. Mano skruostu nurieda ašara. Nuvalau ją tik tada, kai išgirstu sunkius Zayn žingsnius į miegamąjį.