1.32

695 29 10
                                    


Kai Zayn palieka mano kambarį pradedu mąstyti, kad blogai elgiuosi taip greitai vėl jam atleisdama, tačiau labai greitai paleidžiu tas mintis iš savo galvos. Juk aš neplanuoju su juo miegoti iškart. Nežinau ką jam jaučiu, tačiau, kad ir kas tai bebūtų noriu, kad jis jaustų man tą patį. Suprantu, kad jis man patinka ir galbūt esu jį įsimylėjusi? Tvirtinu pati sau, kad esu jį įsimylėjusi, tačiau nesu šimtu procentų tuo įsitikinusi ir tai kiek erzina.

Manau, kad kiekvienam galima atleisti vieną kartą, tačiau nuo pat vaikystės tvirtinau, kad negalima atleisti išdavystės ir niekam jos niekada ir neatleidau, tačiau su Zayn... su juo paprasčiausiai, viskas kitaip. Jis pats visiškai kitoks negu kiti.

*

"Labas rytas" nusišypsau nusileidusi į apačią. Brian ir Amelia sėdi ant sofos apsikabinę, o Zayn čia nėra. Suraukusi antakius pradedu eiti į balkoną lyg jausdama, jog jis bus ten ir būnu teisi.

Vaikinas stovi viena ranka įsirėmęs į juodą, metalinį balkono atitvarą, o kitoje rankoje jis laiko cigaretę. Jo kavos puodelis padėtas ant balkono atitvaro. Zayn stovi atsukęs man nugarą. Priėjusi apkabinu jo liemenį iš nugaros. Juodaplaukis atsisuka į mane ir man pakėlus akis į jį, jis nusišypso.

Nežinau kodėl, tačiau nujaučiu, kad šiandien bus gera diena. Galbūt dėl to, nes vakar išsiaiškinom su Zayn dalykus kirbėjusius mano galvoje nuo pat tos vakarėlio nakties. Labai tikiuosi, kad jis padarys viską taip kaip aš prašiau ir nenuvils manęs. Nes turbūt vienas Dievas težino kaip aš juo pasitikiu ir kiek daug jis man reiškia.

"Apie ką galvoji?" jo delnas švelniai paliečia mano skruostą nuo ko aš užsimerkiu.

"Apie nieką" šypteliu jam užsimerkusi. Žinau, kad jis supranta, jog galvoju apie jį, tačiau esu įsitikinusi, kad Zayn nori, jog pati jam pasakyčiau tai.

"Noriu šiandien tave kai kur nusivežti" Zayn pabučiuoja mano lūpų kamputį, kai atsimerkusi klausiamu žvilgsniu pažiūriu į jo veidą. Jis savo delnais keletą kartų perbraukia man per pečius lyg bandydamas mane sušildyti. "Nusivešiu tave į kelias ypatingas vietas"

Taip, lauke tikrai šalta, o aš stoviu su timpomis ir džemperiu. Jaučiu kaip šaltis kanda man į nosį, skruostus ir tikiu, kad dabar jie yra raudoni, tačiau jam nusispjauti ant mano raudonos nosies ir skruostų. Zayn pabučiuoja abu mano skruostus, po to nosies galiuką ir galiausiai pabučiuoja mano lūpas taip lyg pripildydamas mano kūną šiluma.

Kai Zayn išvažiuoja su mano įbroliu Amelia padeda man išsirinkti aprangą šiam vakarui. Pirmam mano ir Zayn pasimatymui. Pripažinsiu, jaudinuosi beprotiškai pati nesuprasdama kodėl, tačiau taip pat ir velniškai to laukiu.

"O jis nesakė kur tave nusiveš?" blondinė gulinti mano lovoje pakelia vieną savo antakį.

"Ne" atsidūstu. "Dėl to man yra dar sunkiau išsirinkti ką apsirengti" pirštais perbėgu per savo plaukus.

"Aš žinau!" ji cypteli ir išbėga iš mano kambario. Atsisėdu ant lovos krašto ir laukiu grįžtančios Amelios. Parėjusi ji ant mano lovos padeda juodus, plėšytus Mommy stiliaus džinsus, baltą golfą ir tamsią, languotą maikutę ant šleikučių. Supratusi, kad tai turėtų gražiai atrodyti apsirengiu jos paskolintus man rūbus. "Ištiesinsime tau plaukus, užsidėsi grandinėlę ir įsiversi mažus, apvalius auskarus" ji plačiai išsišiepia.

Nors niekada neturėjau kažkokio išskirtinio stiliaus, tačiau, kai buvau šitaip aprengta atrodžiau velniškai gražiai pati sau. Mačiau, kad ir Amelią tenkino mano išvaizda, todėl dėl savo aprangos visiškai nusiraminau.

"Žinai, būtų juokinga jei Brian supyktų ir uždraustų man susitikinėti su Zayn" suprunksčiu atsisėdusi ant lovos. Manau, kad jei taip atsitikų aš tikrai nesijuokčiau, tačiau šiuo metu jaudulys verčia mane daryti keistus dalykus.

"Aš tikiuosi, kad Brian nusileis" ji atsidūsta. "Tikrai tikiuosi. Žinau, kad viskas ko jis nori tai tik, kad jam svarbūs žmonės būtų laimingi, tačiau kartais jis nepagalvoja, žinai" Amelia pirštais perbėga per savo plaukus.

"Suprantu" šypteliu blondinei. Galiausiai ji įtraukia mane į savo glėbį.

Džiaugiuosi sutikusi visus tuos žmones ir džiaugiuosi galėdama juos vadinti draugais, džiaugiuosi, kad pasakiau Ameliai ir Meg apie savo ir Zayn slaptus santykius. Velniškai dėl visko džiaugiuosi ir tikiu, kad taip bus dar ilgą laiką. Nors ir nepažįstu tų žmonių labai gerai, tačiau žinau, kad galiu jais pasitikėti ir kreiptis į juos bet kokiu klausimu.

Dabar gal ir nesu geriausios būklės dėl savo atsinaujinančių priepuolių, tačiau žinau, kad viskas susitvarkys ir man nebus baisu taip kaip praėjusį kartą. Žinau, kad su draugų, mamos ir Andrew pagalba viską galima pakeisti. Tereikia drąsos.

"Apie ką tu nuolatos taip mąstai?" Amelia kilsteli vieną savo antakį priversdama mane nusišypsoti.

"Kartais pati nesuprantu" trukteliu pečiais ir nusišypsau. Išgirdusi Zayn ir Brian balsus pirmame aukšte išsigąstu dar labiau. "Manau, kad man jau metas" pažiūriu į Amelia ir mes kartu paliekame mano kambarį.

*******

Nežinau, ką čia parašiau, bet man viiisiškai šita dalis nepatinka

Baby        ;    Where stories live. Discover now