Zayn stebi mane visą vakarą. Vos tik atsisuku į jį, jis suraukia savo antakius ir visuomet nukreipia savo akis į balkoną. Suprantu, kad Zayn nori pasikalbėti, tačiau aš to nenoriu."Aalia!" Darren pamojuoja savo delnu man prieš veidą. Atsisuku į vaikiną ir šyptelėjusi iškeliu vieną antakį. "Einam" jis paima mano ranką ir ištempia į balkoną.
"Kas atsitiko?" atsidūsta iš kišenės ištraukdama cigarečių pakelį. "Be to, ačiū, kad išsivedei mane. Man reikėjo parūkyti" godžiai įtraukiu nuodingos lazdelės dūmus į save ir juos išpūsdama stebiu
šviesius dūmus išeinančius į tamsią naktį."Manau, kad įsimylėjau" brunetas plačiai išsišiepia. "Sakau tau tai, todėl, nes tu vienintelė čia neturi vaikino, na, galėčiau kalbėti su Zayn, tačiau jis kiek keistas? O Eliott, na, jis kažką daro su Brian pussesere" Darren pirštais perbėga per savo plaukus.
"Kas jis?" pažvelgiu į vaikiną kuris delnais pridengia savo raustančius skruostus, kurių tamsoje aš visvien nebūčiau mačiusi.
"Tom" duobutės atsiranda Darren skruostuose vos tik jis nusišypso. "Tau jis turėtų patikti" blondinas mirkteli man ir atsilošia kėdėje.
"Kas turėtų patikti?" Zayn suraukia antakius įeidamas į balkoną. Jaučiu kaip Darren įsitempia.
Jis vis dar pyksta ant Zayn. Galbūt turėčiau jam pasakyti, kad daviau juodaplaukiui dar vieną šansą, tačiau galiausiai nusprendžiu nutylėti tai. Niekam nereikia žinoti kas vyksta tarp manęs ir Zayn. Kad ir kas benutiktų aš esu pasiruošusi ištverti viską viena.
"Ar gali palikti mus vienus, Darren?" juodaplaukis pažiūri į savo draugą kuris nužvelgia jį pykčio pilnu žvilgsniu.
"Zayn, atsipeikėk" Darren pamojuoja rankomis ore. "Tu jai nesi reikalingas. Jai be tavęs žymiai geriau. Galbūt tu jau turėtum pasiduoti? Atsimink tik vieną dalyką, Zayn: aš neleisiu tau įskaudinti jos dar kartą, supratai?" brunetas suurzgia atsistodamas prieš mano buvusį vaikiną.
"Gerai, Darren. Jeigu aš ją dar kartą įskaudinsiu... leisiu tau mane sumušti" Zayn sukrizena ir mirktelėjęs brunetui išstumia jį atgal į namo vidų.
Pakilusi iš savo kėdės ruošiusi sekti Darren įkandin, tačiau Zayn užstoja man kelią. Jis pakelia mane nuo grindų ir nunešęs pasodina mane ant medinio stalo.
"Ko nori?" stengiuosi kalbėti piktai, tačiau šiuo metu man tai nesigauna. Vis dar stengiuosi atsikratyti ką tik mano kūną užplūdusių malonių šiurpuliukų.
"Aalia, mažute, kas negerai?" Zayn sušnabžda užkišdamas vieną mano plaukų sruogą už mano ausies. "Kažko gailiesi?" jo duslus balsas atsimuša į mano kaklą. Po to, vaikino lūpos jį paliečia palikdamos šlapią bučinį mano kaklo linkyje.
"Ne, viskas gerai" sumeluoju šiek tiek stumtelėdama juodaplaukį. Pripažinsiu, tai ką jis ką tik padarė... buvo velniškai malonu, tačiau kad ir kaip malonu tai bebūtų aš privalau atsitraukti nuo jo.
"Aalia, nemeluok man, gerai?" Zayn iškvepia visą plaučiuose turėtą orą ir pirštais perbėgęs per savo plaukus - atsitraukia nuo manęs.
"Aš mąstau, kad galbūt padariau klaidą" giliai įkvepiu, kai Zayn atsisuka į mane. "Aš bijau, žinai. Bijau, kad tu ir vėl pasielgsi su manimi taip kaip pasielgei, bijau, kad tu mane ir vėl išduosi ir aš vėl liksiu suknistai viena, Zayn" pamojuoju rankomis ore priversdama juodplaukį liūdnai šyptelėti.
"Nagi, Aalia, nusiramink" jis ištiesia savo rankas lyg parodydamas, kad ateičiau apsikabinimui ką aš ir padarau. Aš kaip ir visada... pasiduodu jam ir nubėgu jam į glėbį. "Aš tau sakiau, kad stengsiuosi dėl tavęs, todėl prašau patylėk ir leisk man stengtis" duslus Zayn balsas atsimuša į mano plaukus.
Sutinku su juo. Esu įsitikinusi, kad turėčiau nustoti iškart galvoti apie blogiausius dalykus, tačiau negaliu. Bent jau ne su Zayn. Vis dar bijau dėl galimų jo veiksmų ar pasirinkimų ateityje ir tai mane velniškai erzina, tačiau kažkaip nuraminusi save giliai įkvepiu.
Žinau, kad turėčiau stengtis dėl savęs ir jo, tačiau esu įsitikinusi, kad galų gale aš palūšiu vėl ir būsiu ta vienintelė, kuri liks įskaudinta, nes Zayn... na, jis ir vėl vieną dieną, gali suprasti, kad nemyli manęs ir palikti mane... dar kartą.
Kai grįžtu į Brian ir Amelios butą plačiai išsišiepiu. Buvo velniškai varginantis vakaras. Visų pirma dėl Meg ir jos vestuvių su Levi planavimo, tuomet Darren su savo nauja simpatija ir galiausiai... Zayn. Pripažinsiu, juodaplaukis ir šampano burbuliukai vertė mane jaustis ramesne. Nežinau ar kas nors supranta kas vyksta tarp manęs ir jo, tačiau šiuo metu stengiuosi tuo nesirūpinti, nes visvien... visi mano ir Zayn draugai anksčiau ar vėliau turės tai sužinoti.
Kad ir kaip norėčiau ar bandyčiau paprieštarauti vieniems ar kitiems dalykams iš mano ar Zayn gyvenimo, tačiau neįstengiu, kai mano mintys nukelia mane į šio vakaro Zayn ir tai mane verčia šypsotis ir vėl sumautai rausti. Jis visą vakarą stengėsi būti su manimi, kas techniškai nebuvo įmanoma ir jis sumautai stengėsi dėl manęs.
******
Atsiprašau už neįdomią dalį🤣 turėjau įkelti porą valandų anksčiau, BET aš netyčia užmigau ir atsikėliau tik kątik. ❤️