1.10

1K 52 2
                                    


Tuoletą atrodo radau po amžinybės paieškų. Iėjusi pradedu vemti. Atrodo, kad pagirios po praeitos nakties gėrimo su Meg atslinko man tik dabar. Jau dabar nebenoriu čia būti. Noriu grįžti į Niujorką. Jau jaučiuosi pamačiusi per daug ir išgyvenusi per daug.

"Ar tau viskas,-" Megės balsas nutrūksta viduryje sakinio. Tuomet pajaučiu jos delną ant savo peties. "Kas atsitiko?" kai išvemiu viską ką turėjau skrandyje, nors ten nebuvo nieko pakeliu akis į ją.

Kažkoks gumulas užsitrigęs mano gerklėje neleidžia man kalbėti. Jaučiuosi klaikiai. Linkteliu savo galva parodydama Meg, kad man viskas gerai. Nuplaunu veidą šaltu vandeniu ir nusausinusi jį tuoletiniu rankšluosčiu praskalauju savo burną. Atrodo, kad ir tai užtrunka amžinybę. Galiausiai Megė išveda mane iš tuoleto ir mes, mano nelaimei, grįžtam prie staliuko, tačiau Mitchelle jau čia nebebuvo.

"Ar viskas gerai?" Rikis sušnabžda man į ausį. Linkteliu. Zayn iš kitos pusės nužvelgia mane tokiu keistu žvilgsniu, kad aš net nesusivokiu ką tai galėtų reikšti, tačiau galbūt aš nenoriu žinoti. Galbūt man to net nereikia. Meg uždeda savo delną man ant šlaunies ir švelniai spusteli.

"Gerai, pradedam nuo dalykų" mano būsimas įbrolis iš plaučių iškvepia visą savo orą ir pasisuka į Amelia, kuri tik padrąsinamai šypteli. Nejaugi jie rimtai susimetė? "Dar turim atostogų savaitę. Siūlau važiuoti į trobelę. Visvien mūsų niekas čia nelaiko" Brian trukteli pečiais. Visi pradeda šypsotis ir sutikti su jo idėja, išskyrus mane.

Įsivaizduoju kaip atrodau dabar iš šono. Visa susivėlusi, nusiverkusi, mano visas veidas sutinęs nuo ašarų, negaliu šnekėti, nes bijau dvejų dalykų: pirmas - apsivemti, antras - apsiverkti. Negaliu nuspręsti, kuris baisiau. Atėjus padavėjai priimti mūsų užsakymų visi kaip visada užsisako blynų ir kavos, o aš tiesiog sėdžiu sustingusi. Iš mano minčių nedingsta tas vaizdas, kai Zayn permetęs ranką per raudonplaukės pečius, o ji sėdi visa laiminga ir pasitikinti savimi vilkėdama jo drabužiais.

"Aalia" Darren pamojuoja man prieš veidą persilenkęs per stalą. Atsikvošiu tik tuomet. Dirbtinai šypteliu ir linkteliu galva sutikdama su Brian pasiūlymu. "Tu visa išbalusi" vaikinas savo akimis skenuoja mano veidą. Atsilošiu savo kėdėje ir padedu galvą and Meg peties.

"Man viskas gerai" vypteliu pajautusi, kad gumulas nebespaudžia man gerklės ir aš pagaliau galiu vėl kalbėti. "Tik noriu įkvėti gryno oro" iškvepiu iš plaučių visą orą, pirštais perbraukiu per savo plaukus ir šypteliu pažiūrėdama į Darren.

"Man irgi būtų neprošal" Zayn šypteli. "Eime, Aalia" vaikinas akimis parodo, jog turiu eiti su juo. Nesipriešinu. Esu čia dar tik kelias dienas, tačiau jau imu visiškai pasiduoti. Būna akimirkos kada jaučiuosi lyg galėčiau nugalėti visą pasaulį, tačiau taip pat būna ir akimirkų, kuomet jaučiuosi lyg nieko negalėčiau padaryti. Atrodo, tik noriu pasislėpti po lova ir tūnoti ten, kol dings visa tamsa.

Kai išeinam į lauką Zayn ištiesia į mane cigarečių pakelį. Išėmusi vieną cigaretę įsidedu ją tarp lūpų, juodaplaukis ją pridega. Įtraukusi nuodingų dūmų į plaučius, atrodo, pajaučiu kaip nikotinas keliauja mano krauju per visą kūną. Išpučiu lėtai dūmus ir kartoju viską tol, kok cigaretės nebelieka. Išmetusi nuorūką į šiukšlių dėžę esančią už Zayn apsisuku eiti, tačiau vaikinas suima mano riešą savo pirštais.

"Paleisk" supykstu. Ištraukiu savo ranką iš jo gniaužtų. "Ko tu nori nuo manęs? Prašau, Zayn, atsiknisk" suzyziu pažiūrėdama vaikinui į akis.

"Pasikalbėkim" juodaplaukis įtraukia cigaretės dūmų į plaučius. Jo pečiai kilsteli. "Kas tau nutiko?" Zayn padeda savo ranką man ant peties bent jau bando, tačiau aš pasitraukiu nuo jo vienu žingsniu atgal.

"Nieko" pavartau akis. Galiausiai jas nuleidžiu supratusi kaip man malonu žiūrėti į savo pirštus. "Nemanau, kad turėčiau su tavim kalbėti ar, kad turėčiau tau kažką sakyti. Tu esi kvailys. Didžiausias asilas kokį man yra tekę sutikti, todėl aš perduosiu tavo drabužius Megei ar Ameliai ir jie tau bus atvežti į namelį, nes prisiekiu tau, Zayn, aš su tavimi po vienu stogu - negyvensiu. Vežkis Mitchelle galbūt jai patiks mano mamos skalbinių minkštiklio kvapas" mirkteliu jam ir įeinu į kavinę.

"Tu smirdi" Megė sukikena ir priėmusi mane atsisėsti užkiša mano plaukų sruogą man už ausies. "Nori važiuoti pas mane?" brunetė nusišypso parodydama savo dantis.

"Iki visiems. Brian susitiksim namuose" nusišypsau ir įsikibusi į Meg parankę palieku kavinę. Zayn stebi mane. Jo žvilgsnis toks neišskaitomas, todėl sunku pasakyti apie ką jis galvoja, bet tikrai ne apie mane ir ne savo rūbus, kurie mėtosi prie mano lovos.

"Kur jūs išeinat?" juodaplaukis sutelkia savo dėmesį į mane. Meg nusišypso jam ir pradeda kalbėtis su juo pasakodama nuo to ką mes veiksim dabar iki to, ką sumąstė kelionei į namelį, tačiau Zayn visą laiką praspoksojo į mane. Darėsi kiek nejauku.

"Einam, Mege" pažiūriu merginai į akis, kai pajaučiu, jog ant mano kūno pradeda leistis lietaus lašai. Žinoma, Portlandas. Suraukiu nosį atsiminusi, jog čia labai lietingas miestas. Ne visada mėgstu lietų.

Kai Megė įleidžia mane į savo butą pirmą - nusišypsau. Čia jauku. Kiekviename kampe gali pamatyti didesnę ar mažesnę nuotrauką. Daugumoje jų Amelia, keliose ir juodaplaukis pabučiavęs mane savo bute. Pirštais perbaukiu per nuotraukų rėmelius. Kam jai draugų nuotraukos kur jie yra atskirai vieni nuo kitų?

"Gražios?" brunetė nusišypso. Lėtai linkteliu. "Labai stengiausi perteikti jų akis. Grožis visuomet slypi akyse" Megė mirkteli man ir paėmusi Amelios nuotrauką įdėmiai ją apžiūri.

"Mege, prisiekiu tau" uždedu delną ant savo krūtinės toje vietoje kur maždaug turėtų būti mano širdis arba bent jau tai kas iš jos likę. "Jos nuostabios"

****************
Kaip seekasi? Dabar kažkaip per dieną įkeliu po dvi dalis dėl ko tikrai apgailestauju, tačiau žinot MOKSLAI. Ir tikrai atsiprašau už šitą dalį, nes ji kažkokia grynas shit man😁

Baby        ;    Where stories live. Discover now