Z: Benimle konuşmak istemiyorsun sanırım. (10.43)
Z: Sanırım mesajı üstten okuyorsun. (11.16)
Z: Seni kıracak bir şey mi yaptım? (11.38)
Z: Ya da canını sıkacak bir şey mi yaptım? (11.44)
Z: Özür dilerim.
Z: Belki de konuyu kendime çevirerek bencillik ediyorumdur? (12.50)Z: Elif, canını sıkacak herhangi bir şey mi oldu? (13.00)
Z: Benimle lütfen konuşur musun? (13.35)
Elif: Beni takip mi ettin? (14.28)
Z: Anlamadım?
Elif: BANDANA!
Z: Tüm sorun bu muydu?
Elif: Beni izleyip bir aralık bulup elimde beş saniyeden fazla durmayan bir eşyayı sinsice çantama koydun?Elif: Sence sorun yeteri kadar büyük değil mi?
Elif: Ne kadar gerildiğim hakkında bir fikrin var mı?
Elif: Belki de o gün orada olanlardan birisindir.
Elif: Belki de değilsindir.Elif: Her iki durumda da çok ama çok korkunçtu.
Elif: Dışarı çıktığımda beni takip mi ediyorsun mesela?
Z: Hayır, hayır yemin ederim takip etmedim.Z: Sadece seni gördüm, elinde duruyordu.
Z: Çok düşünmedim. Aldım, hoşuna gider sanmıştım.
Z: Özür dilerim gerileceğini düşünemedim.Elif: Seninle konuşuyor olmam mı sana bu cesareti verdi?
Elif: Bir şey gibi davranma cesaretini
Z: Şey?
Elif: Sapık.
Z: Böyle görüneceğini düşünememiştim, haklısın.Z: Bir daha asla ama asla senin gerilmene neden olacak hiçbir şey yapmayacağıma söz versem?
Elif: O gün o mağazada olanlardan biriydin.
görüldü
Elif: Yani, Baran Mert ve Emir. Bu üçünden biri? (14.46)Elif: Seni tanıyorum öyle değil mi? (14.58)
Elif: CEVAP VER. (15.00)
Z: Öyle olmamı mı isterdin? (15.06)
Elif: Evet. (15.42)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOBE || Yarı Texting
ChickLitbilinmeyennumara: Bol giydiğin sweatlerin, hırkaların seni gizleyeceğini düşünüyorsan çok yanılıyorsun. bilinmeyennumara: Ben seni gördüm. bilinmeyennumara: SOBE!