3.1

7.7K 436 83
                                    


Elif: Ceren, bir şey soracağım sana.

Ceren: He gülüm

Elif: Cidden Mert Ali'yi ve Baran Ali'yi stalkladın mı?

Ceren: Ya şunları Ali parantezine alsana.

Ceren: Stalklamamı mı istiyorsun?

Elif: Yani sen genelde isteğe bakmazsın, biriyle tanışınca direkt stalklarsın.

Ceren: Evet.

Elif: Eee?

Ceren: Neden sordun?

Elif: Hiç yani merak ettim.

Ceren: Öyle durup dururken mi merak ettin?

Elif: Tamam. 

Elif: Biz o gün alışverişe gittik. 

Ceren: BİZ?

Elif: Yani ben Keremle gittim, orada Baran ve Mertle karşılaştık. Sonra Emir'i görünce saklandım. O sırada bir bandana vardı elimde, o gün çantamdan çıktı. Z almış. Sıkıştırdım oradaki 3 kişiden biri misin dedim. Evet dedi. 

Ceren: E biliyordum zaten 3'ünden biri olduğunu.

Elif: Sonra dün sabah ben Mertle karşılaştım sitede, Z'ye mesaj attım. Mert normal yürüyordu telefona falan bakmadı ama mesaj görüldü oldu.

Ceren: Yani seçenek ikiye düştü. 

Ceren: Emir hakkında her şeyi biliyoruz zaten o yüzden sen bana o çağ dışı dinozoru mu soruyorsun?

Elif: Hayır, aslında Mert Ali'yi de soruyorum. 

Ceren: Hayırdır? Z olduğunu mu düşünüyorsun? Cidden bulacağız değil mi artık? E ama sonunda ya

Elif: Soru sormak yok hakkımı kullanabilir miyim?

Ceren: Tamam. 

Ceren: Mert Ali'ye bakarım.

Ceren: Buzdolabının hesabı yok.

Elif: Teşekkür ederim bir tanesin.

Ceren: AMA BU YİNE DE BENSİZ ALIŞVERİŞE GİTTİĞİN İÇİN SENİ ENGELLEMEYECEĞİM DEMEK DEĞİL.

Elif: Yemin ederim çok sıkıldım

Ceren: Valla mı kız?

Elif: Valla böyle dümdüz oturdum

Ceren: Surat da astın mı?

Elif: Üff hem de ne biçim görsen var ya ne biçim

Ceren: Ne biçim ne biçim?

Elif: İşte her zamanki gibi suratım

Ceren: asfhjsa salak geliyorum bekle beni bebeyim

Elif: Dikkat et bebeyim. 

Telefonu masama bırakıp beklemeye başladım, çok sürer miydi bilmiyordum ama hiçbir şeye odaklanamıyordum. Kendi profilimden takip edemezdim, Ceren'e ihtiyacım vardı şu an. Evet, görüldü olmuştu mesaj. Ama yine de elimde değildi, ilk defa kendimi birini bu kadar merak ederken buluyordum. Z'yi deli gibi merak ediyordum, kendimi kandırmanın alemi yoktu. Bulsam ne değişecekti? Hiçbir şey. Ama istiyordum. Aman be  dedim kendime, bir kere de sen bencil ol. 

Soru sormak yok hakkı geçen sene olmuştu. Ceren'in telefonundan bir şeye bakmam gerekiyordu, telefonunu çantasından aldığımda bir telefon daha bulmuştum. O an demişti ki Ceren, "Soru sorma.Bak bunun adı şey olsun, soru sormak yok hakkı. Sen de kullanırsın hem olur mu?" açıkçası sadece merak etmediğimden sormamıştım. Ama şimdi işime yaramıştı. 

Ceren: Mert Ali Kalkan, Keremle aynı bölümde aynı sınıfta. Baya da yakınlarshgfhajs 

Elif: HADİ BEE

Elif: KIZIM KOMİK MİSİN

Ceren: Öf tamam be şaka da yapamıyoruz

Ceren: Çok bir şey yok bebişim. Sesi güzel, gitar çalıyor, bir miktar ana kuzusu olabilir. Anasıyla fotolar atıyor. İşte buzdolabının hesabı yok demiştim ama Mert atmış işte bir tane de köpekleri var galiba. Bu kadar. 

Elif: Kerem'e manas destanı çıkarttı Ceren?

Ceren: Aşkım, o kız sosyal medyada yatıp kalkmış napiyim

Ceren: Ha bir de şu an şeyi dinliyor, Dolu Kadehi Ters Tut - Yangın 

Ceren: Ama bu ara çok popüler bu şarkı normaldir. 

Elif: Şu an dinlediğini nereden gördün?

Ceren: Story attı kanka?

Ceren: hellöö

Ceren: TEKNOLOJİ???

Elif: Anladım.

Elif: Teşekkür ederim. Şimdi işim var konuşuruz sonra.

Ceren: Ya şu an sanki gece beraber olmuşuz da sabahına toplantım var canım diyip çıkmışsın gibi hissettim. Öyle bir kullanılmışlık hissi. 

Elif: Ay o ne biçim benzetme Ceren.

Ceren: Öyle tavra böyle benzetme. 

Ceren: Ay neyse şaka bi yana, gidiyorum benim de işim var.

Elif: Ne işin var?

Ceren: Stalk.

Elif: Kimi stalklicaksın?

Ceren: Aşkım bak benim için stalk şöyle bir şey, kim ya da ne olduğu önemsiz bir kara delik.

Elif: Nasıl sona eriyor peki?

Ceren: Ya valla nedense hep Şeyma Subaşı'nın hesabında sonlanıyorsfkjhaska hadi gittim

Elif: KARA DELİKSE SONA ERMEZ CEREN

Ceren: Aferin sana kanki al bu da nobelin

Ceren ile konuşmadan çıkıp Z'nin profiline girdim. Hızla yazdım.

Elif: Bugün şarkı yok mu bana?

Z: İstediğin şarkı olsun.

Lütfen, şimdi Ceren'in söylediği o şarkıyı yolla bana.

Z: İkiye on kala. -Bütün İstanbul Biliyo

Z: İnanmazsın, sesinde kuşlar yaşıyor. 

Elif: Teşekkür ederim. Görüşürüz sonra işim vardı şimdi hatırladım. 

Z: Ne zaman istersen. 

Kendimi kötü hissetmem gerekiyordu, kendimi kötü hissediyordum zaten. Ama bencilce davrandığım için değil, bencilce davranma hakkımın beni istediğim sonuca ulaştırmamasından dolayı kötü hissediyordum. 







SOBE || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin