0.6

14.7K 749 38
                                    

Okuldan eve gelmiş, üzerimi değiştirmiştim. Derse geçmeden önce biraz sosyal medyada gezinmek istemiştim. Uzun süredir hiçbir şey paylaşmadığımı fark ettim. Bana anlamlı gelen sözleri paylaştığım, ufak yazılar yazdığım, yakaladığım güzel kareleri paylaştığım hesabıma girdim. Bu hesabın bana ait olduğunu kimse bilmiyordu, eh pek de ufak sayılmayan bir kitlem vardı.  İzlediğim bir filmde kız kendisini ayçiçeğine benzetiyordu. O filmde geçen şarkı sanırım beni etkilemişti. O günden beri kendimi bir ayçiçeğine benzetiyordum, her güneş gördüğünde kafasını uzatan bir ayçiçeği.  Bu nedenle ismimi ispanyolca ayçiçeği anlamına gelen girosoles olarak belirlemiştim. Neden Türkçe değil derseniz, çoktan alınmıştı.  İki gün önce sahilden çektiğim gökyüzünün hafif pembe olduğu iki kuşun kanat çırptığı fotoğrafı biraz efektledim. Sonuçta profesyonel değildim.  

"Tek başına yürümek zorundasın bu yolu. Kimse senin için yürümeyecek bu yolu. Kimse senin için o yolun sonunda ödül mü ceza mı var gidip bakıp söylemeyecek. Sen tek başına yürüyeceksin. Dilerim tek başına yürüdüğün yolun sonu bir deniz kıyısına çıkar. Derin derin nefesler alırsın, yolda akıttığın her tere değer. Dilerim yolda dinlenemediğin her saniyene, yolun sonu değer.  Değmezse bile, sen dinlen olur mu? Hayat bir yere varınca kazanılan bir savaş değil, gezilecek çok deniz görülecek çok limanı var."

Hislerimi biraz olsun dile getirdiğim belki de tek yer burasıydı. Ceren'e dahi söylememiştim, bilirse yazamazdım. Bilirse göstere göstere 'bak burası benim yaram' demiş olurdum. En azından bazı yaralarım bana kalsın istiyordum. 

bilinmeyennumara: Vera - Mutluluk Reklamı

Elif: Bu ne şimdi?

bilinmeyennumara: Lütfen, dinler misin?

Elif: Şarkıyı biliyorum, neden attığını soruyorum?

bilinmeyennumara: Öncelikle beni artık kaydeder misin? 

Elif: Neden?

bilinmeyennumara: Sana cam kenarında, üstelik de açılabilen pencerenin yanında masa tuttum. Ve kaydedersen sorunun cevabını vereceğim.

Elif: İsmini söylersen kaydedebilirim.

bilinmeyennumara:
Güzel numara. Sevgilim diye kaydet dersem engellersin diye korkuyorum. En iyisi sen beni A diye kaydet.

Elif: İsmin A ile mi başlıyor?

bilinmeyennumara: Hayır, sadece rehberinde en başta yer almak istiyorum.

Elif: Anladım, tamam şimdi soruma dönelim.

Z: Beni Z diye kaydettin öyle değil mi?

Elif: Hayır.

Z: En azından fotoğrafını görüyorum, eh bu da bir şey.

Z: Derdini kuşlar telefona yazıyor girasloes. 

Z: İsterdim ki, bana yaz.

Z: Derdin olsun istemem tabi ama olanı bana yaz isterdim.

Z: Takip edenlere bakıp bulmaya çalışma, ben de senin gibi bir anonim hesap kullanıyorum. 

Z: Sadece

Z:
Gerçekten söylediğin kadar, yazdığın kadar güçlü bir kadın olmanı diliyorum.

Z: Senin kırgınlıkların benim canımı kanatıyor. 

Elif: Benden ne istiyorsun?

Z: Seni ilk fark ettiğimde ağlıyordun.

Z: Bir kız ağlıyorsa kesin aşk acısı çekiyordur diye düşünecek kadar sığ biri olduğum için özür dilerim.

Z: Sen öyle şiddetli ağlıyordun ki, seni bu kadar kıran kişiyi çok merak ettim.

Z: Seni izledim Elif.

Z: Senin kendini kırdığını anladığımda iş işten geçmişti.

Z: Sen kendine barışmayacak kadar çok küsmüştün,

Z: Bense senden geçemeyecek kadar çok açılmıştım. 

Z: Denizin ortasında boğulmama izin verme.

Z: Kendini sev, yolu bulamıyorum.

Z: Kendini sev, kıyıya varamıyorum.

Z: Elif, kendini sev. Senden başka hiçbir şey istemiyorum. 

Z: Başka türlü nasıl bu yolun sonuna varırım bilmiyorum.

(Z kişisini engellediniz. )

Biri benimle fena halde eğleniyordu. Başta kalbini kırmamak istemiştim çünkü biliyordum. Kendimi sevmediğimi de nerden çıkartıyordu? Kendimi sevmekten daha büyük problemlerim vardı. Mesela üniversite sınavı, hayatımı belirleyecek bir sınavdı. İnsanlar iyi bir derece yaparsam eminim etrafıma doluşacaktı, ailem benimle gurur duyacaktı daha önemlisi ben sonunda tatmin olacaktım. Kendi kendime o kadar hırslandığımı hissetmiştim ki aniden kalkıp masamın başına geçtim. Sırayla tüm planlarımı gerçekleştirecektim. O zaman kimin daha iyi olduğunu anlayacaklardı. Benim sıram gelecekti.  "Elif'i gördün mü ne kadar değişmiş." böyle söyleyeceklerdi, adımı bileceklerdi. Ve bu zamana kadar benimle alay eden, beni görmezden gelen herkes beni konuşacaktı. Takdir edecekti ama daha iyisi beni kıskanacaklardı.  


SOBE || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin