Finale son iki bölüm kaldı.
Gözyaşım pıt... Ama biliyorsunuz ki 1.10 ile Elif'i ve Mert'i görmeye okumaya devam edeceğiz.**.**.**.**
Kerem son kez aynada kendisine baktı. Benim değil de kendi mezuniyeti gibi davranması oldukça komikti. Durup durup ayna karşısında poz veriyordu. Telefonuma gelen bildirim sesi ile kapı aralığından Kerem'i izlemeyi bıraktım.
Mert Ali: Çok heyecanlıyım.
Mert Ali: Sen de heyecanlı mısın?
Mert Ali: Sanki senin değil de benim mezuniyetime gidiyoruz.
Mert Ali: Keşke seni gelip evden alabilsem.
Elif: Annem bunu kaldıramayabilir.
Mert Ali: Neden, beni seviyor bence?
Elif: Seni seviyor.
Elif: Kerem'in arkadaşı olarak.
Mert Ali: Bence biliyor.
Elif: Biliyor diye gözüne sokamam.
Mert Ali: Anlaşıldı, sen nasıl istersen öyle yaparız güzelim.
Mert Ali: Ne zaman dersen o zaman gelir seni isteriz artık
Elif: Mert
Mert Ali: Elif'im
Elif: Lise mezuniyetime gidiyoruz, sonra üniversite falan var.
Mert Ali: Şaka ya şaka gül diye sevgilim.
Mert Ali: Ama bir 4 sene sonra gerçek olmayacağı anlamına gelmiyor bu.
Mert Ali: 4 sene sonra da annemin gözüne sokamam demezsin diye umuyorum.
Elif: Demem.
Mert Ali: Aha valla kabul ettin.
Elif: Neyi kabul ettim ya
Mert Ali: Güzelim evlenme teklifi ettim ben sana, sen de kabul ettin.
Mert Ali: Söz verdin bir kere, valla dönemezsin bak.
Elif: Sen delisin.
Mert Ali: Sana.
Sırıtışımı Kerem'in seslenmesi kesti.
"Iyy aşık insan gülüşü. Midem bulandı." Elimi ona doğru umursamazca salladım.
"Ceku balım," dedi sırıtarak. "Hazırsan çıkalım."
Kerem sanki hayat boyunca bu anı bekliyor gibi heyecanlıydı. Mert'in yazdıklarına bakılırsa o da çok heyecanlıydı. Ben onlar kadar heyecanlı olmadığım için kendimi yanlarında anormal hissediyordum. Ancak Kerem duygularını fazlasıyla yoğun yaşayan biri olduğu için bunu düşünmeyi bıraktım. Asya kendisinin gelemiyor olması nedeniyle surat assa da beni çok beğendiğini söyleyip tonlarca iltifat etmişti. Annem çok güzel göründüğümü söyledi. Tek bir iğneleme yapmadan hem de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOBE || Yarı Texting
ChickLitbilinmeyennumara: Bol giydiğin sweatlerin, hırkaların seni gizleyeceğini düşünüyorsan çok yanılıyorsun. bilinmeyennumara: Ben seni gördüm. bilinmeyennumara: SOBE!