Aynı gün içinde iki bölüm attım, 1.3'ü okumayı atlamayın, yani okuyan birileri hala varsa.
•°•°•°
Telefonumun titremesi ile paragraf sorularımdan ayrıldım. Gece 11'e yaklaşmıştı ve ben uyumadan önce her zamanki gibi paragraf çözüyordum. Amacım zihnimin en uykuda olduğu saatlerde dahi dikkatimi toplayabilmekti. Mesaj yine kayıtlı olmayan bir numaraya aitti, gerçekten şu 17 yıllık hayatımda en çok mesaj aldığım dönem bu dönemdi sanırım. Hoş zaten annem liseye kadar telefon kullanmama izin vermemişti ya neyse.
050********: Elif, iyi akşamlar. Rahatsız ettiğim için kusura bakma. Ben Baran Ali Kalkan Numaranı sınıf grubundan aldım. Abim ile abin arkadaşmış sanırım ve senin kimya çalıştırılman gerekiyormuş. Detayları konuşalım ona göre yarın bir çizelge oluştururuz diye düşündüm. Müsait olduğunda dönersin.
Telefonu kaydedip hemen cevap yazdım. WhatsApp yerine SMS atmıştı. Uygulamayı kullanmıyor bile olabilir. Sonunda tüm diyeceklerini tek bir mesajda atmayı bilen bir insan...
Baran ile yaklaşık iki senedir sıra arkadaşı olmamıza rağmen ikimiz de pek muhabbet etme yanlısı değildik. Hatta olabildiğince az konuşurduk. Nedeni onun kötü biri olması falan değildi. Baran da benim gibi pek sıcakkanlı değildi. Okulda da pek kimse ile görüşmez, takılmazdı. Soğuk bir yapısı vardı ki bu onu harika bir sıra arkadaşı yapıyordu. Baran'dan önceki sıra arkadaşım Şeyda o kadar geveze bir kızdı ki, onun tek bir derste konuştuğu kadar toplamda ben ömrü hayatımda konuşmamışımdır. Sınıf hocamızla konuşup yer değiştirmek istediğimde benim gibi sessiz sakin biri olan Baran'ın yanına oturtmuştu. Bu sene de lisenin ilk günü sözleşmiş gibi yan yana oturmuştuk. Şikayeti olmamasından onun da benimle oturmaktan memnun olduğu sonucuna varmıştım, hoş şikayeti olsa da Baran bunu dile getirmeyi dahi yorucu bulurdu kesinlikle. Bazen hoca tahtaya soruyu yazdığında önündeki defterde şak diye cevabı görürdüm ama elini kaldırıp söylemeye dahi tenezzül etmezdi. Gerek görmüyordu sanırım, bilmiyorum. Dediğim gibi Baran tuhaf biriydi ama sessiz olması hep işime geliyordu.
Elif: İyi akşamlar Baran, evet abim de bir saat kadar önce bana söyledi. Öncelikle çok teşekkür ederim. Vaktini alacağım için kusura bakma şimdiden. Kimya ile ilgili sorunum tam olarak şu, sorunun ne olduğunu anlayamıyorum. Yani tyt denemeleri çözmeye sen de başlamışsındır sanıyorum. Bir denemede yapabildiğim konuyu diğer denemede yapamıyorum. Kimya netlerim çok dengesiz bu nedenle.
Baran: Sorun değil. Ben de yazın sonunda başlamıştım denemelere. O zaman şöyle yapalım, sen yarın için bana çözemediğin soruları getir. Onlar üzerinden konu tekrarı yaparız beraber?
Elif: Olur. Teşekkür ederim. Bu arada eğer senin sıkıntılı olduğun ders varsa yardım edebilirsem etmek isterim.
Baran: Konuşuruz. İyi geceler.
Elif: İyi geceler Baran.
•°•°•
Elif: Kerem halletti.
Ceren: Keremaşkım
Elif: Öhm hani abim ya.
Ceren: Ne demiş ünlü düşünür Memati?
Ceren:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOBE || Yarı Texting
ChickLitbilinmeyennumara: Bol giydiğin sweatlerin, hırkaların seni gizleyeceğini düşünüyorsan çok yanılıyorsun. bilinmeyennumara: Ben seni gördüm. bilinmeyennumara: SOBE!