bilinmeyennumara: Uyandın mı?
bilinmeyennumara: Uyandıysan güneş doğacak da bana. Ona göre günaysın.
Elif: E ama sen beni engelleyince, senden tamamen kurtuldum sanmıştım.
bilinmeyennumara: Elif'im kalbim kırılıyor. Hayır istersen anasını sik sorun değil de. İçinde sen varsın.
Elif: Küfür etme.
bilinmeyennumara: Ulan o kadar laf ettik, dediğin şey bu mudur yani?
Elif: Yaaa kalbinde ben mi varım? Off düştüm.
bilinmeyennumara: VALLASHİ Mİ LAN
Elif: Sence? -_-
bilinmeyennumara: HOŞ MU BU YAPTIĞINIZ HANIMEFENDİ, KALBİME GELDİ.
Elif: Salak mısın, rol mü yapıyorsun?
bilinmeyennumara: Rol yapıyorum diyeyim, zeki erkekleri beğeniyorsun çünkü.
Elif: Anladım, cidden salaksın.
bilinmeyennumara: Sen zekisin de noluyor, beni görmüyorsun?
bilinmeyennumara: Kızım seviyorum seni. Niye hakaret ediyorsun? Sevgime saygı duyman falan gerekmiyor mu senin?
bilinmeyennumara: Okudum hepsini, öyle oluyordu o kitaplarda.Elif: Seviyorsun? Beni?
bilinmeyennumara: Ne zaman bir erkek cinsiyetle iletişim kursan kafamda kim bu gözlerindeki yabancı çalıyor. O derece düşün.
Elif: Belki ben lezbiyenim?
bilinmeyennumara: Lan zaten beni görmemenin başka bir nedeni olamaz.
bilinmeyennumara: Peki cinsiyet değiştirsem? O zaman bir şansımız olur mu?
Elif: Gerizekalı.
bilinmeyennumara: Haydi, kahvaltını yap da okula gel.
bilinmeyennumara: Yüzünü özledim.
(görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOBE || Yarı Texting
ChickLitbilinmeyennumara: Bol giydiğin sweatlerin, hırkaların seni gizleyeceğini düşünüyorsan çok yanılıyorsun. bilinmeyennumara: Ben seni gördüm. bilinmeyennumara: SOBE!