UYARI: GEÇMİŞİNİZDE ŞİDDET, TACİZ VEYA CİNSEL SALDIRI VARSA TETİKLENEBİLİRSİNİZ. LÜTFEN OKUMADAN GEÇİNİZ.
AYŞE TUĞBA ARSLAN, hakkında 26 kere şikayette bulunduğu erkek tarafından öldürüldü. Polisler her şikayette faili ile barıştırmaya çalıştı Tuğba'yı. Şiddet izlerine rağmen, onun için önlem almadılar.
ÖZGECAN ASLAN, tüm Türkiye'nin içi yandı Özgecan'da. Tabutuna dahi erkek eli değmesin istediler. Tabutunu kadınlar sırtlandı Özgecan'ın. Cinsel saldırıya veya halk arasında bilindiği adı ile tecavüze uğradı, direndiği için parmak izleri çıkmasın diye elleri kesildi, defalarca bıçaklandı, yakılarak öldürüldü. Tüm Türkiye birbirine kenetlendi, başka Özgecan'lar olmasın dedi.
HANDE KADER, tecavüz uğradı bedeni yakılarak öldürüldü. Trans bir seks işçisi olduğu için çok da fazla insanın umrunda olmadı. Oysa Özgecan ile aynı vahşeti yaşamıştı. Ama insanlar onu masum bulmadı, bazısı hak etti dedi bazısı su testisi su yolunda kırıldı. Bazıları adını dahi duymadı, ben hiç unutmadım. Ölümün dahi safı varmış, o gün öğrendim. Vahşete kızmak için dahi mağdurun masum olmasına ihtiyaç duyulurmuş, o gün öğrendim. Hande'yi hiç unutmadım.
EMİNE BULUT, hangimizin kulaklarından silindi kızının "anne ölme" diye ağlaması? HEPİMİZ Hep bir ağızdan bağırdık "ÖLMEK İSTEMİYORUZ" diye. Hatırladınız mı o videoyu? Ben hiç unutmadım.
MÜNEVVER KARABULUT, parça parça bedenini çöp konteynırından çıkarttılar. Dönemin siyasi lideri "o saatte bir erkeğin evinde ne işi vardı", "kızına sahip çıksaymış" dedi. Münevver'i hiç unutmadım. Testere ile bir kadının parçalandığını hiç unutmadım; ama en çok da insanların onun hakkında neler dediğini hiç unutmadım.
EYLÜL CANSIN, Hande gibi trans bir kadındı. Boğaziçi köprüsünde kendi yaşamına son vermeden önce söylediği sözler aklımdan çıkmadı. "Beni yaşatmadılar, yaşayamadım ben."
MEDİNE MEMİ, siz hiç 16-17 yaşında babası tarafından diri diri toprağa gömülen birini gördünüz mü? Görmediyseniz tanıştırayım, Medine. Adıyaman'da babası ve amcası tarafından erkeklerle konuşuyor bahanesi ile diri diri toprağa gömüldü. Tüm dünya bunu konuştu, bizler bir gün üzüldük ardından hiçbir şey olmamış gibi yolumuza devam ettik.
FATMA ALTINMAKAS, eşinin kardeşi tarafından tecavüze uğradı. Kürtçe tercüman bulunmadığı söylenerek şikayeti işleme konulmadı. Kocası tarafından 6 çocuğunun gözleri önünde öldürüldü. Kocası namusunu temizlediğini söyledi. Burada dahi Türkiye'de yaşıyor tabi ki Türkçe konuşacak denildi. Oysa yasa açıktı, dil bilinmiyorsa tercüman bulunmak zorundaydı.
ZÜMRÜT ER, Boşandığı kocası, kayınpederi ve üç arkadaşı tarafından evi basılıp dördüncü kattan aşağı atıldı, bacağı kırıldı, yetmedi Zümrüt'ü çivili sopalarla dövdüler. Direndi, hayata tutundu bu defa da kayınpederi silahla kafasına 4 el ateş etti.
GÜLDÜNYA TÖREN, yaralanmıştı kaldırıldığı hastahanede odası erkek kardeşleri tarafından basıldı. Kurşuna dizildi.
CEREN ÖZDEMİR, 20 yaşında evine girerken öldürüldü. Faili, beni çıkartmayın demiştim kadındı savunmasız diye yaptım dedi.
CEREN DAMAR, ah benim güzel hocam. Kadın akademisyene kafa tutmak erkek öğrencilerde ne yazık ki bir gelenek. Ama daha da acısı, indirim alabilmek için Ceren Hoca ile ilişkim vardı diyen fail mezun olsa idi meslektaş olacaktı. Onu savunan kişi, yine bizim hocamızdı. Hiç affetmedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOBE || Yarı Texting
Genç Kız Edebiyatıbilinmeyennumara: Bol giydiğin sweatlerin, hırkaların seni gizleyeceğini düşünüyorsan çok yanılıyorsun. bilinmeyennumara: Ben seni gördüm. bilinmeyennumara: SOBE!