Confesiunile mele penibile

80 15 37
                                    

1. Când abia începusem să ascult Stray Kids am crezut că 3racha sunt acei trainees de la YG care au apărut în emisiunea ce a format SKz.

    Nu cred că pot explica asta. Pur și simplu reacțiile lor când i-au auzit pe Jisung și Changbin m-au făcut să cred acest lucru. Am fost un copil incult.

2. Credeam că actorul Nam Joo Hyuk e în Stray Kids.

  Inițial mi s-a părut că el și Jisung seamănă și credeam că el e Jisung

3. Am crezut că actorul Park Hyungsik și actrița Park Boyoung sunt căsătoriți

  Au același nume de familie și au jucat într-o dramă siropoasă împreună, în mintea Evei cea nou-venite în lumea divertismentului sud coreean, asta era clar un semn că-s căsătoriți. (Știu că nu pare a fi legată de kpop această confesiune, dar Hyungsik e parte din grupul Ze:A, deci se pune)

4. Credeam cu tărie că Lisa și Jungkook sunt împreună.

  Sunt pe departe cea mai dezamăgită de chestia asta, dar, în apărarea mea, eram în primele mele 2 săptămâni de ascultat și altceva în afară de BTS. Am fost păcălită de clipuri trucate și cu momente din Award Shows în care fac contact vizual de 2 ori. Mă bucur că am realizat ce proastă sunt după 2 zile.

5. Am refuzat să ascult EXO doar pentru că eu credeam că sunt rivalii BTS când vine vorba de cel mai popular grup

  Alt lucru de care nu sunt mândră deloc. Credeam că dacă ascult EXO trădez BTS și că îi duc cu un pas mai aproape de a îi întrece în popularitate. Bine că mi-a deschis ochii o colegă de clasă și mi-a arătat ce-am pierdut.

6. Mi-a luat 3 luni să învăț membrele din Twice.

  Îmi amintesc că eram atât de frustrată că nu știam cine-i cine! Din fericire, de ziua lui Taehyung am reușit să rețin că tipa care face dab în Lickey e Dahyun.

7. Credeam că Yeri e Joy și Joy e Yeri

  Aici e vina pozelor neclare de pe kprofiles.

8. Credeam că I.O.I încă mai există

  Nici n-aveți idee ce tristă am fost când am aflat că s-au destrămat în 2017

9. Credeam că BTS conduc Bighit

  This is self explanatory

10. Credeam că Yeonjun o să fie membru în BTS

  În mintea Evei cea inculte dacă a apărut un trailer cu un tip nou pe canalul Bighit, asta înseamnă clar că urma să facă parte din BTS.

  Aș aprecia dacă ați lăsa și voi aici alte confesiuni, mi-ar plăcea mult să le citesc.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum