Am vazut clipuri cu predictii si am citit mai multe capitole dintr-o carte, si cum am prezis MV-ul de la TOP, m-am decis sa va spun din predictiile mele.
Va avertizez ca sunt cretine unele.
1. In continuarea de la On Track, tipa o sa fie pusa sa aleaga dintre Minho si Hyunjin si il va alege pe omul de serviciu. (Hai sa ne rugam pentru asta. Ar fi comic)
2. Urmatorul comeback Blackpink va avea concept black. (Sa fiu sincera, imi cam doresc asta)
3. Majoritatea cantecelor vor avea titluri cretine. Imi si imaginez hit-ul anului 2021 fiind un cantec numit Yee Ha. (As prefera sa fie despre un magar)
4. Urmatorul album Ateez va fi un mare bocanc de razboi peste fata. O sa rupa.
5. Vor aparea pe Wattpad fanfictionuri Chunkook. (Chunseo x Jungkook), dar facute la misto.
6. Ca sa ne faca sa ne pisam pe noi de frica, Dispach va inscena faptul ca Chunseo si Jungkook se intalnesc. (Am o problema cu Chunkook aparent)
7. Fanii se vor opri cu postatul de fancamuri dubioase pe Twitter. (Let's pray for this one)
8. Se va anunta logodna lui Yeotan cu o catelusa sexy.
9. GOT7 vor primi mai multa atentie.
10. Mark nu se va mai intoarce in NCT Dream. (Daca s-a intors deja, sa-mi ziceti, va rog, sunt TOTAL neinformata)
11. CLC vor rupe cu urmatorul comeback.
12. Vor aparea mai multe cantece cu concept sexy.
13. Dumnezeu le va pune mana in cap fanilor nemultumiti de refrenul EDM, dar fix cand o sa inceapa sa le placa lor asta, de va termina acest "trend".
14. Cativa idoli vor mai pune carnita pe ei si fanilor le va placea.
15. Red Velvet vor lansa un comeback Red si o sa fie un succes.
16. PSY o sa lanseze o alta melodie care o sa intoarca globul cu susul in jos. Ca Gangnam Style.
17. Jisung din Stray Kids va avea inca un cantec solo despre raul Han si in videoclip il vom vedea cum vasleste fericit. (As plati sa vad asa ceva)
18. Colaborarile cu artistii americani vor deveni mai putin intalnite.
19. O sa apara o alta miscare de dans virala care va fi concurenta pentru dansul din umeri din Wannabe si va avea loc razboiul miscarilor.
20. Aegyourile or sa devina ilegale pentru ca omoara cu dragalasenie si cringeosenie prea multi fani kpop.
21. Taeha debuteaza solo.
22. Urmatorul comeback al lui Somi o sa fie ca un bocanc de razboi in fata. O sa sparga o groaza de recorduri si chestii.
23. Hyunjin o sa devina cel mai popular membru din Stray Kids. Din cauza asta:
Vreau sa ma marit cu el. ❤😂
24. Or sa inceapa sa fie mai multi vizuali in grupuri. (Gen 2 sau 3)
25. O sa inceapa un concurs intre stilisti, care foloseste cel mai mic top posibil pe idolii masculini. SM castiga. Momentan
26. Or sa apara mai multe coregrafii amuzante. Asa cum e a lui Zico pentru Any Song.
27. Stilistii or sa inceapa sa imbrace mai bine idolii feminini si nu or sa le mai dea fuste super scurte, ca acum isi bat joc de baieti si nu mai au timp sa caute cele mai scurte fuste.
28. Coregrafiile vor deveni din ce in ce mai grele si mai frumoase.
29. Yee Ha o sa rupa.
Cam acestea au fost predictiile mele, unele stiu ca nu se vor adeveri, dar lasati-ma sa sper, ok? Bine, pe aia cu Dispach nu mi-o doresc sa se intample.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...