Stiu ca nu e o opinie nepopulara, dar trebuia sa fac si acest capitol deoarce m-am gandit ca ar merita sa discut si despre melodii necunoscute de toti.
P.S:in acest capitol vor aparea doar melodii cu mai putin de 10 milioane de vizualizari.
1. Sik K-Fire (3.895.229 vizualizari in acest moment)
Am aflat de cantecul asta dintr-un video pe Youtube si pur si simplu nu ma mai satur sa pun Fire pe repeat. Cand ma uit la vizualizari ma doare capul deoarece ma supara ca nu sunt asa de multi oameni care sa stie de aceasta capodopera. E relativ lenta si are un instrumental neobisnuit, iar vocea cantaretului se potriveste perfect pe cantec.
2. Hyo-Punk right now (4.068.407 vizualizari in acest moment)
Cred ca multi o stiu pe Hyo din Girls' Generarion, pe vremea aceea era cunoscuta drept Hyoyeon. Unii dintre voi probabil veti gasi refrenul plictisitor deoarece este doar un beat drop, dar sa fim seriosi, suna demential, mai ales ca Hyo este o dansatoare inascuta si asta ii permite sa isi etaleze talentul. Imi place mult vocea ei si cred cu tarie ca mai multe persoane ar trebui sa asculte cantecul asta.
3. Heejin-ViViD (6.070.028 vizualizari in acest moment)
Totul e vintage. Refrenul, strofele, videoclipul. Vocea ei se muleaza perfect pe melodie. O ador. Totul e asa bun. Nu pot intelege cum are doar 6 milioane de vizualizari in conditiile in care Heejin e unul dintre cei mai populari membri ai trupei LOON∆. Am pus ViViD deoarece este soloul meu preferat de la fetele din LON∆.
4. CLC-I like it (9.840.757 vizualizari in acest moment)
E a doua melodie preferata a mea de la CLC in acest moment, dupa Pepe. Totul suna perfect. Rap-ul, vocalizele, coregrafia este extrem de frumoasa, iar partea lui Seunghee este legendara. Mi-ar placea mult ca si alti oameni sa stie cat de bine suna I like it si sa ii dea mai multa importanta. Fetele arata grozav in performance video si nu stiu de voi, dar mie imi place cum le sta in albastru. Imi displace ca ele poarta aceleasi haine, dar nu e o problema asa de mare.
5. Favorite-Loca (4.206.051 vizualizări in acest moment)
Una dintre cele mai umderrated piese ascultate de mine vreodata. Am fost absolut obsedata de cantecul asta si inca il ador. Cantecul asta mi se pare pe gustul tuturor. Refrenul este cantat de ele, instrumentalul este unic, coregrafia catchy, iar vocile lor sunt extraordinare. Imi pare rau ca pana acum nu au fost descoperite de mai multa lume. Cat despre videoclip, e extrem de elegant. Probabil are o poveste in spate, dar eu sunt prea proasta ca sa imi dau seama de ea. Si sunt singura care a observat ca una dintre fete, cea care danseaza bine, seamana destul de mult cu Seulgi din Red Velvet?
6. Mamamoo-Yes I am (3.881.887 vizualizari in acest moment)
Nu e pentru oricine, dar e clar ca odata ascultata, nu o sa iti scoti din cap line-ul "Yes I am" prea curand. E super catchy, iar videoclipul mi se pare foarte interesant. Fetele sunt absolut superbe tot timpul. Si daca asta nu v-a convins sa o ascultati, Hwasa are o strofa rap. Si e legendara.
7. BVNDIT-Dumb (2.884.242 vizualizari in acest moment)
E tot ce eu mi-as putea dori de la o melodie. BVNDIT e o trupa underrated desi au talent si vocile lor sunt foarte diferite. Refrenul e perfect, instrumentalul la fel, iar MV-ul e frumos, froarte frumos. Cat despre coregrafie, speldida. La refren, coregraful a combinat miscarile mele de dans preferate, ceea ce e destul de ciudat, dar imi place mult. Cantecul e o capodopera, merita sa il ascultati.
8. Jiyeon-Take a hike (6.095.574 vizualizari in acest moment)
Stiu ca e relativ noua, dar judecand dupa faptul ca anumite cantece lansate in 2020 au ajuns la suma de 100.000.000 de vizualizari, cred ca se incadreaza. Suna incredibil. Stiu ca are beat drop la refren, dar sa fim seriosi, daca nu imi placea beat-ul nu o recomandam. Vocea lui Jiyeon e foarte frumoasa si imi aminteste foarte putin de Taeyeon, chiar nu stiu de ce. Videoclipul e elegant si pare chiar scump si calitativ, facut special ca sa ii accentueze frumusetea cantaretei. Ador tot ce are legatura cu acest cantec si cred ca ar merita o ascultare.
9. Cherry Bullet-Really really (3.925.412 vizualizari in momentul de fata)
Una dintre cele mai tragice, deoarece eu consider ca e cel mai bun cantec de la Cherry Bullet. Sa mai spun despre ea? Am discutat deja in capitolul intitulat "Cherry Bullet".
10. Day6-I need somebody (2.474.155 vizualizari in acest moment)
Alta melodie absolut tragica. Dupa ce ca e deja deprimanta, cand ma uit la vizualizari, ma deprim si mai mult. O ador. E melodia mea de suflet cand sunt trista. Vocalizele sunt absolut legendare. Young K a rupt. Vocile lor chiar se potrivesc pe acest gen de muzica. Tot ce are cantecul asta e pur si simplu perfect. Nici nu imi dau seama cum suportam atunci cand eram trista sa ascult orice altceva. I need somebody e o capodopera.
Chiar sper ca in timp, cantecele astea vor ajunge mai populare.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...