Daca nu traiesti sub o piatra, ai auzit anormal de multe persoane plangandu-se de cantecele kpop noi cum ca au un beat drop la refren si ca ca nu le place. Cum ca producatorii "au ales calea usoara". Voi stiti cat e de greu sa faci un beat? Va zic eu, e foarte greu. Am vazut clipuri cu persoane care fac beat-uri si crezut ca nu-i adevarat cand am vazut cat de greu e procesul. Mie imi plac foarte mult cantecele cu refren EDM, sa fiu sincera, imi plac putin mai mult decat cele cu refrenul cantat. E doar parerea mea. Trupele care aleg sa aiba astfel de title track-uri, isi pun in valoare talentul la dans, si stiu ca acum veti aduce in discutie chestia aia cu "daca suntem in masina si ascultam radio-ul ce facem? Ca nu ii putem vedea dansand". Ce faceti? Eu zic sa va bucurati de beat, mai ales ca le da idolilor timp sa respire in voie, deci e bine si pentru ei. Da, nu toate cantecele cu beat drop la refren sunt bune, unele chiar semanand mult. Da, anumite melodii sunt repetitive si devin plictisitoare, dar sa imi spuna si mie cineva daca a auzit instrumental asemanator cu cel de la Hellevator. Nu, nu a auzit pentru ca acest cantec e unic. Fanii tind sa creada ca daca 2 cantece au beat drop-ul la refren asemanator, toate cantecele sunt asa, dar e o greseala. Da, Hate de la 4 minute si Me de la CLC seamana mult. Si da, beat-ul de la Adios s-a invechit anormal de repede, dar exista si cantece care sunt unice si oricat de mult le-ai ascultat, nu se vor invechi pentru tine niciodata.
Stiu ca instrumentalul electronic simplu nu e refrenul, dar toata lumea cunoaste partea aia. Si in plus, e legendar.
Da, sunt cateva cantece care seamana, dar ar trebui sa apreciem munca depusa de cei care stau cu orele sa faca un beat si nu ar trebui sa ne mai plangem atat de mult pentru ca pana la urma, e kpop si avem multe alte optiuni. Nu ne obliga nimeni sa ascultam un anumit cantec, deci nu va mai plangeti atat de mult de acest gen de melodii.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
De Todoexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...