In acest capitol m-am gandit sa discut despre cantecele kpop polulare care personal nu imi plac. Cel mai probabil o sa imi ziceti ca nu am gusturi, dar aceasta este doar parerea mea.
Enjoy ❤1. Tempo-EXO
Cantecul nu e atat de rau din punctul meu de vedere. Imi place tot, mai putin refrenul si partea cand repeta line-ul "don't mess up my tempo". A capella de la inceput e chiar buna, videoclipul e frumos, dar eu nu pot asculta un cantec daca nu imi place refrenul. Clar dupa cea de-a doua ascultare a ajuns sa imi placa mai mult, dar inca mai e ceva pana ajunge in playlistul meu.
2. Don't know what to do-Blackpink
Clar am derutat ceva oameni cu aceasta alegere, dar lasati-ma sa explic. Cantecul e bun, dar am auzit si rasauzit refrenul ala incat mi s-a luat de el. Adica chiar mi s-a luat de el rau de tot. In rest imi place. Vocalizele lor, nota 10. Mi-au facut pielea de gaina. Mai ales refrenul cantat de Jennie. Intr-un fel inteleg de ce oamenii zic ca e cel mai bun cantec din album, dar totusi, ati auzit oare Kick it si Really? Mie imi plac mai mult decat Don't know what to do.
3. Boy with luv-BTS
Imi stiti parerea despre acest cantec. A devenit plictisitor cam repede, dar ce pot spune ca imi place la cantecul asta e instrumentalul. Mi se pare dragut. Si pre refrenul e simpatic. Partile rap mi se par cam dezamagitoare sa fiu sincera. Toti fanii lauda rapperii din BTS ca sunt buni. Si sunt, chiar sunt, dar ar trebui sa ni se arate asta. Vreau strofe rapide ca lumina. Ca Stay, am asteptari destul de mari de la strofele rap. Dar a lui J-Hope e cute.
4. Scream-Dreamcatcher
Ca si la primele 2, nu imi place refrenul. Beat-ul nu este pe gustul meu. Si nici vocile de pe fundal care spun "scream". In rest cantecul e bun, imi plac mult vocalizele. Si partea rap e preferata mea din tot cantecul. Nu o fi el cel mai rapid rap posibil, dar e puternic si chiar se potriveste bine acestui cantec. Pre refrenul e foarte frumos de asemenea. Si partea aceea mai lenta de la sfarsit, e frumoasa.
5. Zimzalabim-Red Velvet
Nu mi-a placut cand l-am ascultat prima oara. Defapt pe cine pacalesc, uram cantecul asta cand l-am ascultat prima oara. Dar a aparut intr-o groaza de clipuri si mi-am dat seama ca nu e atat de rau. Chiar nu e. Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult cu fiecare ascultare, dar stiti ce il strica? Instrumentalul. Ala face cantecul sa nu fie in playlistul meu. Instrumentalul strica tot. Coregrafia e draguta, clipul e colorat, outfiturile... exista, dar instrumentalul e oribil.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...