Am cerut azi fiintelor sa imi spuna cantece populare care lor le displac. Si pot spune cu mana pe inima ca nu ma asteptam sa vad ce am vazut. In afara de Your Turn, bineinteles. Vreau sa stiti ca eu va respect opiniile si va multumesc mult pentru participarea la creerea acestui capitol. Am sa dau like sau dislike fiecarui cantec dupa ce imi spun si eu opinia. Doar ca sa stiti.
In primul rand, vreau sa ii multumesc a 3-a oara lui itzdayeonhwang pentru ca m-a ajutat la scrierea acestui capitol. Fara ea, trebuia sa mai astept sa il fac si sincer nu prea mai aveam rabdare.
Incepem in forta cu Devil de la trupa CLC. Am ascultat pentru prima oara cantecul live si mi-a placut extrem de mult, dar a devenit plictisitor dupa 2 zile. Da, il pot asculta o data, dar nu cred ca mai pot pe repeat cum faceam cand a aparut. Tin sa mentionez ca ador faptul ca Seunghee si Sorn canta refrenul, suna foarte bine. Videoclipul arata superb. Seungyeon aproape a intrecut-o pe Yeeun in lista mea de biasi din CLC, a iesit extrem de mult in evidenta. Mie personal imi place Devil asa ca o sa ii dau un like.
Iz*one-Fiesta. Am adorat cantecul de prima oara cand l-am auzit, dar pot intelege cum anumitor oameni li se pare naspa. Multi fani kpop se plang din cauza beat drop-ului de la refren, dar eu am o alta opinie despre acest subiect, pe care o voi spune in capitolul urmator. Vocalizele mi se par foarte bune. Pre-refrenul, la fel. Partea rap mi se pare cam trasa de par, dar judecand dupa faptul ca acesta melodie nu avea neaparata nevoie de o astfel de strofa, e ok. La fel ca si cu Devil, m-am plictisit rapid si de cantecul asta, dar pentru oamenii care se plictisesc greu de cantece, il recomand. E un like clar.
Vampire. Am fost atat de entuziasmata cand a aparut teaser-ul. Am avut mari asteptari. In ziua cand a aparut nu prea mi-a venit sa cred ca Iz*one canta asta. Nu mi-a placut deloc si inca nu imi place. M-am chinuit foarte tare sa termin videoclipul acela de 4 minute care apropo, s-au simtit ca 8. E un dislike clar de la mine.
Weki Meki-Dazzle dezzle. Mie imi place foarte mult dazzle dazzle, dar de asemenea, pot intelege de ce unor oameni le displace. Mie imi da un vibe bun si mi se pare ca suna ca acel kpop traditional. Daca intelegeti ce zic. Lasand la o parte titlul, care e format din interjectii, cantecul e chiar bun din punctul meu de vedere, mai ales refrenul si notele inalte de la final. Ca sa nu mai spun de coregrafie, care e foarte placut de interpretat. E un like urias.
Red Velvet-Umpah umpah. Sa fiu sincera, prima oara cand l-am ascultat nu mi-a placut. Mi s-a parut ca suna copilaresc, dar a doua oara, mi-am dat seama ca e un hit al verii. Ador umpah umpah acum, si din nou, inteleg de ce oamenii nu ar aprecia asa de mult cantecul asta. Sa fiu sincera, si asta chiar e o opinie nepopulara, Umpah umpah e cel mai bum title track din trilogia Reve Festival. E catchy, suna foarte bine, si Joy. Doar Joy. Like-ul suprem.
TXT-Cat and Dog. TXT au lansat astazi the dream chapter:magic. Am ascultat doar title track-ul oricum. Revenind, ca nimanui nu ii pasa de ce am ascultat eu si ce nu. Cat and Dog, am o lunga-scurta istorie cu ascest cantec. Prima oara cand l-am ascultat a fost acceptabil. A doua oara mi-a placut, a 3-a oara nu mi-a placut si a 4 oara mi-am dat seama ca e iconic si ca suna excelent. Stiu, autotune. Toti fanii il urasc, dar pe mine chiar nu ma deranjeaza. Mi se pare ca face cantecul sa sune diferit si frumos. Si partea lui Yeonjun, LEGENDAR. Like-ul like-urilor supreme pentru Cat and Dog.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...