Imi place cum canta Momo

88 15 5
                                    

Un subiect destul de discutat este Momo. Si nu pentru talentul ei la dans atat de des, ci din cauza vocii. Nu pot spune ca am o opinie prea dezvoltata despre acest subiect, pe scurt, ma voi chinui sa fac macar 250 de cuvinte. Imi place vocea lui Momo, e unica. Personal nu am mai auzit o voce asemanatoare cu a ei, si asta e un lucru bun. Vocea, alaturi de talentul sau la dans, sunt lucrurile care o fac sa iasa in evidenta, ceea ce e bine. Nu o fi ea cea mai buna vocalista auzita de univers, dar nu poti spune ca ea canta rau. Nu sunt cantareata, sa fiu mai specifica, omor urechile tuturor cand cant, dar cred eu ca stiu sa diferentiez un/o cantareata ok de un hipopotam pe moarte. Momo intra clar in categoria cantaretilor ok. Are o tehnica, dar nu este prea dezvoltata. In plus, chiar nu cred ca trebuie sa cerem de la ea sa fie buna la toate. E dansatoare principala. Exceleaza in dans, iar pe vocal e ok. Sa nu mai spun ca la rap se descurca foarte bine. Eu sunt mandra de Momo. A evoluat foarte mult de la debut si pana acum si trebuie sa apreciem asta. Fata e minunata. E extrem de talentata si muncitoare si haterii n-ar mai trebui sa se ia de talentul ei la cantat, ca ei suna ca o trompeta infundata.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum