Idolii "fără personalitate"

97 22 9
                                    

M-am săturat să aud persoane care zic de anumiți idoli că nu au personalitate. În multe clipuri cu unpopular kpop opinions creatorii spun "Mandarinia Dadancoinovici nu are personalitate." (Am dat un exemplu inexistent, numele e inventat de mine). Bine că au creatorii acestor videoclipuri personalitate. Nu toți vorbesc mult, unii oameni sunt mai timizi. Nu trebuie neapărat să fii cel mai extrovertit specimen de pe planetă, iar acele vietăți trebuie odată pentru totdeauna să înțeleagă asta. Hai să zicem că tot cred despre un anumit idol că nu are personalitate, măcar să nu o mai zică pe internet, să își păstreze opinia pentru ei. (Știu că tocmai eu zic asta, persoana care s-a luat de "Boy with luv" mai rău decât s-a luat de diriginta ei, dar, în apărarea mea, eram proastă pe vremea aia). Ceea ce mă amuză e că multe din persoanele care zis așa ceva sunt de asemenea mai timide, deci în loc să zică lucruri rele despre idolii aceia nevinovați, mai bine ar lua un carton cu ei în mărime naturală și l-ar îmbrățișa ca pe fratele sau sora lor de mult pierdut/pierdută.(Tocmai am realizat că am încurajat Oli Londonismul, mi-e rușine de mine). Nu mai am idei de ce aș putea zice, așa că am să las opinia asta așa. Sper să fie destul pentru voi, Han Jisung cu mila.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum