Cântece plictisitoare

67 11 28
                                    

  Am ascultat un anumit cântec pentru prima oară – având așteptări mici, pentru că auzisen că e destul de plictisitor – și am fost inspirată să fac acest capitol.

1. Annyeong/안녕 – Joy

Despre cântecul acesta vorbesc. Singura parte care nu mă face să casc este refrenul, restul cântecului mi se pare că a trecut cam greu.

2. Psycho – Red Velvet

Am mai discutat despre opinia mea despre acest cântec. Inițial mi s-a părul în regulă, apoi am ajuns să mă plictisesc. Pot asculta lejer Psycho o dată, dar dacă e să fie pus pe repeat, o să îmi fie destul de greu să-l termin. Vocea lui Wendy face toți banii totuși, și nu pot nega cât de iconică e replica "I'm original visual".

3. Last Dance – (G)I-dle

A fost un cântec bunicel în primele zile, apoi am uitat de existența lui. Scuze, (G)I-dle.

4. Grow Up – Stray Kids

Mereu m-a plictisit, dar am încercat să fac să pară că îmi place pentru a mă integra mai bine printre STAYs. Vocalizele sunt senzaționale totuși.

5. Bycicle – Chungha

M-am plictisit cam repede de cântecul ăsta. Când l-am ascultat pentru prima oară, mi s-a părul cel mai bun pe care l-a avut Chungha. După 2 săptămâni totuși, am cam uitat că există, pentru că am descoperit Chica și Love U.

6. I can't Stop Me – Twice

Un singur motiv, l-am ascultat de prea multe ori.

7. Kill This Love – Blackpink

Ca la Psycho, îl pot asculta o singură dată, apoi o să-mi fie mai greu dacă-l pun pe repeat. Îmi place totuși pre refrenul foarte mult.

8. Bonnie and Clyde – Yuqi

Și cântecul acesta l-am pus de prea multe ori pe repeat, iar acum mi se pare plictisitor. L-am adorat în primele 2 săptămâni de când a ieșit, totuși.

9. Gone – Rosé

Mereu mi-a plăcut mai mult On The Ground. Gone este un cântec bun, întradevăr, însă, după un timp, devine destul de plictisitor pentru mine. Poate pentru că n-oi fi eu așa mare fană a cântecelor mai lente. Vocea lui Rosé e minunată totuși.

10. Dessert – Hyoyeon

A fost bun în primele câteva zile, apoi, am ajuns să nu mai găsesc acest cântec ca fiind interesant.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum