YG Entertainment si Blackpink

197 24 8
                                    

Nu vorbesc acum despre YG Ent. in general, pentru ca nu ii ascult trupele atat de mult ca ale alor companii precum SM sau JYP si nici nu sunt la curent cu tot ce s-a intamplat din vina lui Yang Hyun Suk. Vorbim strict despre ceea ce face el cu Blackpink. Fanii spun ca e un monstru. Il ameninta, fac scandal, totul din cauza strategiei folosite de el, care dupa parerea mea, e geniala. In anul debutului, le-a lasat pe fete sa aiba 3 cantece, ca sa arate lumii ce talent au, si sa le starneasca interesul pentru ele. In ceilalti ani, un comeback. Atat. Da, fanii au inceput sa faca scandal, sa ii dea hate si nu mai stiu eu ce, dar  odata ce vine acea perioada din an a comeback-ului, explodeaza. Bate recorduri, apare peste tot. De ce? Pentru ca fanii sunt inebuniti dupa un comeback. Cantecul ar putea fi naspa, dar fanii tot il vor vizualiza si ii vor da atentie deoarece e Blackpink, au si ele cantec nou. Si uite asa, YG se inbogateste pe prostia unor Blinks si a oamenilor in general. Da, e risipa de talent si nici fetelor nu le place deloc, dar sa recunoastem, strategia e bomba. Da, imi place mult muzica fetelor, si sunt foarte simpatice, au clar talent, sunt minunate. Stiu ca o sa fie ciudat, pentru ca tocmai am laudat strategia lui Yang Hyun Suk, dar le doresc fetelor tot binele din lume si abia astept sa le expire contractul.
Am facut acest capitol ca sa va atentionez, Blinks si nu numai, ca daca vom continua sa vorbim despre YG de rau, il vom face doar sa creasca. Reclama negativa e tot reclama. (Spuse fata care a facut capitol despre Kaachi, va voi da un update, pentru ca mi-am cam schimbat opinia despre ele intre timp). Recomandarea mea e sa uitati ca YG exista. Sa nu mai vorbiti de el in niciun fel.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum