Cantece nepopulare care merita ascultate pt. 5

102 14 14
                                    

Stiu. Ma injurati acum ca ati asteptat 5 zile sa postez si domnia mea se decide sa faca un alt capitol cu cantece nepopulare care merita ascultate, dar trebuie sa ma intelegeti, am secat de opinii interesante si voiam sa mai scriu la cartea asta de mult timp. Cantece nepopulare care merita ascultate:
1. Wing-Park Jihoon(1.675.074 de vizualisari in acest moment)

Cantecul asta are sunetul clasic de kpop asezonat cu putina muzica americana. Si il ador. Videoclipul este frumos, outfiturile sunt frumoase, coregrafia e draguta. Sa nu mai spun de vocalizele lui Jihoon. Imi explica cineva si mie cum dragalasenia asta de persoana a ajuns sa isi schimbe radical vocea in asa ceva? Ultimul lui cantec a fost L.O.V.E si acolo avea o cu totul alta voce. Una mai soft. Insa imi place mai mult vocea sa din acest comeback, e mai groasa si mi se pare sexy. Oricum, respectele mele respectuase pentru fiinta minunata care a creeat cantecul asta.

2. Bee-Rothy(2.066.859 de vizualizari in acest moment)

Am vazut comentariul unei fiinte la un capitol de acum ceva timp despre acest cantec si mi-am amintit instant de el. L-am ascultat in acelasi timp cu "Binu" de la Bibi si cu "Red" de la The Rose (cantec care va aparea mai incolo in capitolul acesta). Cam uitasem cum suna, asa ca a trebuit sa il ascult din nou si am fost placut surprinsa de cat de dragut e. E genul acela de cantec mai lent, dar ritmat. Vocea cantaretei se portiveste la fix pe el. Videoclipul e dragut foc si coregrafia e frumoasa. Imi place mult.

3. Spoiler-Epik High(8.498.573 de vizualizari in acest moment)

Cantecul asta e la fel ca cel precedent, lent, dar ritmat. Imi place mult rap-ul si vocile cantaretilor suna foarte bine. Cantecul e foarte bun si nu pot sa cred ca in 5 ani de cand exista a reusit sa adune doar acest numar de vizualizari. Videoclipul arata o poveste de iubire esuata a 2 oameni si special pentru Blinks, Jisoo este parte din videoclip, chiar personajul principal. Dar va dau un spoiler (ce joc de cuvinte prost) finalul e oribil din perspectiva mea. Cand l-am vazut m-am dat cu capul de birou.

4. April Fools-Jimin Park(1.755.404 de vizualizari in acest moment)

Armys, nu e vorba de Jiminul vostru, ci de Jimin Park, fosta membra a duo-ului 15&, de la JYP Ent.
Cantecul suna demential. Vocea lui Jimin e bomba nucleara. Suna atat de bine! Videoclipul e o adevarata capodopera cinematografica. Ma simt de parca urmaresc un film horror. Toata povestea e foarte interesanta. Jimin incearca sa fie impacata de iubitul sau care a inselat-o, dar ea il bate de il lasa inconstient. Se mai joaca ea cu tipu', ii intra in telefon, mai vorbeste cu aia, iar la sfarsit face mare party ca a scapat de el. Din pacate, l-a ascuns sub pat, iar 2 invitati s-au dus acolo sa faca ce face oricine la petreceri. Si a cazut patul pana la urma. Naspa de fost, dar si-o merita.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum