BTS - Life goes on

94 14 4
                                    

Am să fiu sinceră, am ezitat ceva să scriu capitolul acesta pentru că nu vreau să se supere AMRYs pe mine, însă până la urmă mi-am făcut curaj și am îndrăznit să apăs tastele mele albastre și să creez asta. Opinia mea cea mai onestă despre cântec: nu prea îmi place. Și nu mă înțelegeți greșit, instrumentalul este foarte bun, iar cântecul m-a făcut să ador vocal line-ul BTS chiar și mai mult, în special pe Jin și pe Jimin, însă cântecul în sine este prea lent pentru gusturile mele. Știu ce urmează să ziceți "dar Eva, în capitolele din seria cântece nepopulare care merită ascultate ai recomandat și câteva melodii lente". Da, am făcut asta, însă diferența este că la acelea am găsit ceva special, ceva parte care să îmi rămână blocată în creier mereu și să mă facă să vreau să mă întorc la cântec și să îl ascult iar, lucru care din păcate nu poate fi găsit de mine la Life goes on, dacă excludem vocalizele, pentru alea m-aș întoarce. Așa cum am spus, îmi place mult instrumentalul, iar vocalizele sunt dumnezeiești, însă pur și simplu cântecul overall nu este atât de spectaculos după părerea mea. Știu că BTS sunt în stare să lanseze cântece minunate, de aceea abia aștept următorul lor comeback, deoarece presimt că o să fie un hit total.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum