Jisoo nu e underrated

108 20 5
                                    

Sa nu credeti ca nu imi place de Jisoo doar pentru ca fac acest capitol. Ea defapt imi este bias wrecker in Blackpink, fac acest capitol deoarece vad foarte multi Blinks zicand ca Jisoo e underrated, iar eu nu cred ca e asa. A inceput sa fie mai recunoscuta de societatea de fani kpop si ma bucur mult. Este cunoscuta ca fiind cea mai stabila pe scena din Blackpink. Este unul dintre cei mai populari membri printre Blinks de asemenea, si multi ii lauda vocea unica. Inteleg, nu are la fel de multi followeri pe Instagram ca celelalte membre, dar are totusi o groaza. Cred ca motivul pentru care nu are atat de multi este deoarece nu are la fel de multe postari ca celelalte membre. (Jisoo are 419 postari, in timp ce Jennie are 583, Lisa are 566, iar Rosé are 469)
Insa Jisoo are multe cereri de colaborari de la brand-uri celebre si pe langa chestia asta, mai e si foarte populara datorita frumusetii ei. Oamenii o apreciaza foarte mult si ma bucur enorm. Asa ca ar trebui ca Blinks sa se opreasca din a mai spune ca e underrated, ca nu mai e asa.
Capitolul asta e scurt, pentru ca e o opinie greu de dezvoltat. Sper totusi ca e ok ceea ce am scris aici. Han Jisung (mi-am schimbat religia in Han Jisung) cu mila ca sa nu imi iau unfollow de la persoane care nu sunt de acord cu mine.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum