Sa stanuiesti un grup nepopular doar pentru ca e nepopular e ciudat

81 12 13
                                    

Nu am nimic daca incepi sa stanuiesti un grup nepopular doar pentru ca e nepopular, dar iti place muzica lor pana la urma. Am o problema cu aia care zic stanuiesc grupul respectiv, dar nu le place muzica lor. Nu te forta, lasa grupul ala si stanuieste ca ceilalti, altceva. Nu e o rusine sa nu iti placa muzica unui grup nepopular, e o rusine sa te incapatanezi sa zici ca esti stan si sa te fortezi sa iti placa muzica lor. Mie personal nu mi s-a intamplat, ca am 2 neuroni care fac sinapsa (chiar daca nu pare), insa tot vad pe Youtube in clipuri cu confesiuni persoane care spun ca s-au fortat sa stanuiasca un grup doar pentru ca e nepopular cand defapt nu le placea muzica acelui grup. Inteleg, vrei sa faci un bine acelui grup pentru ca nu are un fandom mare, dar hai sa fim seriosi, ce grup ar vrea astfel de fani? Eu daca as fi un idol as prefera sa nu am un fandom mare, dar celor din el sa le placa muzica mea cu adevarat, nu sa ma sustina din mila. Eu am seria asta cu "cantece nepopulare care merita ascultate", absolut toate cantetcele care apar in acele capitole sunt unele care imi plac si pe care le recomand nu din mila pentru grupurile respective, ci pentru ca mie personal imi plac si mi se pare ca ar merita mai multa atentie.
Kpoperii care se forteaza sa stanuiasca un grup sunt destul de ciudati din punctul meu de vedere. Am inteles, esti o persoana nobila care vrea sa faca fapte bune, felicitari, dar ce-ar fi daca ti-ar si placea muzica? Daca tot vrei sa stanuiesti un grup nepopular, cauta mai mult pana gasesti unul cu muzica pe placul tau.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum