E ok sa nu iti placa un anumit membru dintr-o trupa

172 22 5
                                    

Nu mi s-a intamplat, dar ma pun in locul persoanelor care nu plac un anumit idol dintr-un grup. Unii fani sunt mai inchisi la minte, nu e ceva nou, dar totusi, ma enerveaza la culme cand cineva spune "nu prea imi place de X" si persoanele care il au bias pe X se comporta de parca au omorat pe cineva. E ok sa nu iti placa un membru dintr-un grup atata timp cat nu ii dai hate. Cat nu jignesti acea persoana. Stiu ce o sa spuneti, "fanii sunt usor de ignorat", si aveti dreptate, chiar sunt, dar cateodata prefer sa uit asta, pentru ca sunt foarte enervanti, si sa imi exprim parerea aici. Alta chestie pe care puteti sa o spuneti e ca "trebuia sa isi tina gura, unele opinii merita sa le tii doar pentru tine", si asta e adevarat, dar pe mine nu ma deranjeaza. Stiti in schimb ce o face? Faptul ca si eu cand am inceput sa ascult kpop eram asa. Ma suparam, dar tineam pentru mine, nu lasam comentarii urate sau mai stiu eu ce. Fanii ar trebui sa inceteze sa mai faca mare caz din asa ceva. Nu e sfarsitul lumii. Cat despre chestia ca "nu poti sa stanuiesti un grup daca nu iti plac toti membrii", astea sunt prostii, poti sa stanuiesti un grup daca nu iti place un membru, atata timp cat nu ii dai hate, daca iti place muzica, nu mai conteaza ca nu iti place de X. E 2020, hai sa ne maturizam.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum