Stiu, cata carnatoiul de titlu, dar in acest capitol voi discuta despre o opinie care e nepopulara. Am vazut multe clipuri cu "unpopular kpop opinions" si in multe aparea o opinie despre care e cel mai bun title track din trilogia ReVe Festival. Am vazut Zimzalabim si Psycho, niciodata Umpah Umpah si sa fiu sincera, mereu m-am intrebat de ce. Umpah Umpah are concept cute, ceea ce ador. Videoclipul e foarte simpatic, outfiturile sunt extrem de dragalase, iar coregrafia e placut de interpretat, simplu de invatat si arata bine. Oberall, ador era asta. Nu mi-a placut de la prima ascultare, ci de la a 2-a, dar e mai bine decat ce s-a intamplat cu celelalte 2 title track-uri.
Zimzalabim nu mi-a placut niciodata. La prima ascultare am urat cantecul asta, dar acum incepe sa imi placa din ce in ce mai mult. Outfiturile sunt niste gunoaie, dar sa privim si partea buna, macar in astea puteau sa danseze cum trebuie, fara sa le fie frica de fusta care se va ridica.
Psycho, mi-a placut, dar nu atat de mult cum ar trebui. Mi s-a parut un cantec mediocru. Destul de basic, fara nimic neobisnuit care sa imi starneasca inetresul. Ok, poate pre refrenul lui Wendy si Seulgi, ala e wow. Grozav, acum ma gandesc la Wow de la 3racha, sa imi scoata cineva din cap line-ul lui Jisung de la inceput ca mor.
Oricum, asa cum am zis, nu mi s-a parut spectaculos. Coregrafia e usoara si nu mi se pare cine stie ce. Intr-un fel inteleg de ce oamenii lauda Psycho si spun ca e cel mai bun title track de la Red Velvet, cantecul e pe gustul tuturor, dar eu personal m-am plictisit repede de el.
Umpah Umpah nu a imbatranit pentru mine, as putea asculta cantecul asta pe repeat mereu. De aceea este title track-ul meu preferat din aceasta trilogie.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...