Eu in mod normal am chestia asta, in fiecare album sa existe un bside care sa nu imi placa asa de mult. Dar, in More and More nu exista asa ceva.
Shadow
Nu doar ca e bsideul meu preferat, e cantecul meu preferat din album. Avem pe primul loc Shadow si pe al doilea More and More.
Ce imi place mie la cantecul asta? Totul. Absolut totul.
Mina si Jihyo au fost geniale. Absolut geniale. Mi se pare ca ele au facut cantecul ceea ce este. Inceputul e foarte frumos, Jeongyeon are o voce perfecta pentru acest cantec.
Nota inalta a lui Nayeon de la final, complimente bucatarului. Tot cantecul asta e o capodopera pe care eu personal nu cred ca o merit. Presimt ca o sa fie in playlistul meu pentru mult timp.Don't call me again
Badass. Nu ma asteptam la asa ceva de la Twice sa fiu sincera. Cantec de despartire. "I don't miss you", "I don't want you", auch. Fetele astea chiar au devenit badass asa dintr-o data. Ador asta. Falsetto-ul Minei, nota 357.689,4. Cantecul asta e foarte bun.
Oxygen
Cantecul asta e relaxant din punctul meu de vedere. Mi se pare ca are si o mica parte cute la el. Imi place maxim ca diferiti membri canta refrenul, asta e grozav. Partea mea preferata e cea dinainte de primul refren, cea a Minei si a lui Jeongyeon. Presimt ca voi asculta foarte des Oxygen.
Sweet summer day:
Cantecul asta m-a facut sa imi dai seama ca pana la urma, mai exista ceva urma de Twice cute. Tot cantecul mi se pare adorabil, mai putin refrenul, care dupa mine, pare mai matur. E un cantec iconic pe care o sa ma rup vara asta.
Firework:
Cantecul asta e legendar. Pre refrenul e superb si Jeongyeon pe refren? JYP, dargule, fa chestia asta permarenta. Ne trebuie. Ador faptul ca Momo a facut parte din rap line. Chitara de la inceput e minunata si in momentul in care am auzit-o pe Dahyun zicand "yayaya" mi s-au activat instinctele de STAY si mi-am amintit cu nostalgie de era Mixtape. Firework, e legendar.
Make me go:
Tot cantecul e foarte senzual din punctul meu de vedere. Instrumentalul e unul dintre cele mai interesante din acest album, iar vocile lor pe acel refren, suna sexy. Overall e un cantec foarte bun.
Este timpul sa fac topul cantecelor din acest album, mi-ar placea sa faceti si voi unul. Sunt curioasa sa vad si ce gusturi aveti voi in materie de muzica.
1. Shadow
2. More and More
3. Firework
4. Sweet summer day
5. Oxygen
6. Don't call me again
7. Make me goIn concluzie, ador acest album si cred ca il voi cumpara dupa ce dau Evaluarea Nationala.
Stan talent, stan Twice. ❤
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...