Niciun solist nu este eclipsat de dansatorii de fundal

56 12 1
                                    

Nu m-oi mai fi uitat eu de ceva timp la clipuri cu opinii despre kpop, însă îmi amintesc perfect oameni care atunci când argumentau de ce li se pare că Somi nu este o solistă bună faptul că aceștia spuneau că nu își face dansatorii de fundal să arate a dansatori de fundal și că aceștia o eclipsează. Nu sunt de acord cu acest lucru, defapt, eu cred cu tărie că niciun solist nu este eclipsat de dansatorii de fundal. Au multă prezență scenică, de aceea sunt soliști, iar pentru mine, ei sunt cei ce eclipsează cu totul dansatorii de fundal. Recent am început să mă uit tot mai mult la stage-uri de-ale soliștilor și am observat acest lucru. Aproape niciodată nu există momente în care mă uit la vreun dansator de fundal pentru că solistul are atât de multă prezență scenică și pare că se distrează atât de mult pe scenă încât mă face să am ochii lipiți de el de-a lungul întregului număr. Am văzut multe stage-uri de-ale multor soliști, și pot garanta că – cel puțin pentru mine – aceștia nu sunt eclipsați de dansatorii de fundal ai lor, ci este chiar invers. De asemenea, un alt lucru ce m-a determinat să scriu acest capitol este faptul că văd unele comentarii la videoclipuri în care oamenii spun:"... is the only soloist that is never overshadowed by the backup dancers", sau "... is the only soloist who overshadows all the backup dancers everytime". Înțeleg că vrei să complimentezi idolul respectiv, dar nu o poți face într-un mod respectuos față de ceilalți soliști, sau chiar și de dansatori? Înțeleg că cei din urmă au rolul de a fi eclipsați, însă parcă mi se pare trist să o spui așa, în fața lor – deși și eu am făcut același lucru, dar eu sunt proastă, sper că v-ați obișnuit deja cu asta –. De ce nu scriu comentarii mai drăguțe, precum "... has so much stage presence!" sau ceva de genul. Mi se pare mult mai respectuos. Oricum, am cam deviat de la subiect. Concluzia este că toți soliștii din kpop sunt talentați și niciunul nu este eclipsat de dansatorii de fundal.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum