Cantece nepopulare care merita ascultate partea a 3-a

167 17 22
                                    

Ma uitam prin playlistul meu si am gasit alte capodopere muzicale necunoscute. Uite alte cantece nepopulare care merita ascultate (din punctul meu de vedere).

Drug Restaurant-Mistake(3.118.165 vizualizari in acest moment)

Nu stiai ca exista asa ceva? Nu intra in panica, acum sti. Mistake e un cantec pe care eu l-am descoperit pe la jumatatea carantinei in urma unui lucru pe care eu il fac atunci cand caut muzica noua de ascultat. E K Rock si eu il ador. Vocea solistului e atat de unica si frumoasa si sa fim seriosi, baietii astia stiu cum sa "mangaie" corzile instrumentelor, sa bata toba si sa apese clapele. Videoclipul are si o poveste, dar nu mi-am dat seama despre ce e vorba pentru ca eu nu ascult muzica folosind subtitrarile, imi place sa ma bazez doar pe sunet. Nu stiu cum poate avea cantecul asta atat de putine vizualizari. Mie imi place mult si il recomand.

Bibi-Kazino(1.499.367 vizualizari in acest moment)

Recent am discutat cu __AC__KIM__ despre cantecul asta. Pot spune cu mandrie ca sunt total dependenta de el. Il ascult de cel putin 10 ori pe zi. Am ajuns sa ii stiu aproape toate versurile chiar daca nu am vazut niciodata vreun clip cu lyrics. Imi place mult cum suna vocea ei (care apropo, a devenit vocea mea preferata din kpop) pe cantecul asta. I se potriveste de minune acest concept badass. Cantecul e o capodopera, si ca sa va arat serios cat de mult imi place, vreau sa va spun ca il cant cand dau auditia mea imaginara pentru JYP. Merita ascultat.

Stella Jang- Villain(1.606.024 vizualizari in acest moment)

E vintage. M-a facut sa imi dau seama cat de mult imi place muzica vintage. Imi da un vibe de anii '50. Ca sa nu mai spun ca imi place semnificatia. O intrebare filozifica la care eu personal nu m-am gandit. "Cu totii pretindem sa fim eroi pe partea buna, dar daca suntem raufacatori pe cealalta?". N-ati inteles-o? E o logica destul de buna daca ma intrebi pe mine. Pe langa cheatia asta, si videoclipul e foarte interesant.

Hyolyn-See sea(9.418.973 vizualizari in acest moment)

Stiu ca multi cunoasteti cantecul, dar nu mi se pare ca primeste atentia pe care o merita. E un hit total al verii si chiar daca nu a inceput deja vara, eu deja ascult cantecul asta ca o disperata. Coregrafia e draguta si videoclipul e colorat, dandu-ti un vibe placut si amintindu-ti de vara, pe care cu totii o iubim.

Rothy-Burning(957.281 vizualizari in acest moment)

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum