A trecut o luna si o zi de cand nu am mai facut aceasta serie, care apropo, e preferata mea din aceasta carte. Ascultam un cantec nepopular descoperit acum vreo 4-5 zile si mi-am amintit ca recent am ajuns la 100 de vizualizari la prima parte a acestei serii. Uitati aici alte cantece nepopulare care merita ascultate din punctul meu de vedere de "fiinta suprema", sau cum v-am obisnuit, "om de rand". Tocmai am scris un paradox, dar voi explica la final de ce imi spun "fiinta suprema". Va prezint in exclusivitate cantecele.
1. Nature-Girls(569.923 de vizualizari in acest moment)
Cantecul asta mi-a adus aminte sa refac aceasta serie, prin urmare, e primul despre care am sa discut. Il ador. Videoclipul e super dark, cantecul e super dark, coregrafia e bomba si vocile lor pe cantec se muleaza perfect. Refrenul EDM mi se pare unic si se potriveste cu vibe-ul cantecului. O chestie pe care am observat-o e ca la partea mea preferata spun "hot like chilly", eu am crezut ca zic "hot like Tzuyu" si m-am cam suparat, amintindu-mi cu dezamagire de Miso, specimen care s-a comparat cu Hwasa. Am crezut ca si ele se compara cu zeitatea de Tzuyu si a fost nevoie sa ma uit la un clip cu versuri ca sa imi dau seama ca sunt nevinovate tipele. Cantecul a fost lansat acum vreo 3 saptamani si pot spune cu mana pe inima ca nu merita doar 500.000 de vizualizari.
2. DKB-Still(577.047 de vizualizari in acest moment)
Obsesia vietii mele in acest moment. Sunt dependenta de cantecul asta. Totul la el e perfect. Cu videoclipul nu sunt prea familiara, pentru ca l-am vazut doar o singura data si nu imi amintesc decat ca baietii sunt imbracati frumos. Eu ascult audio-ul. Din ascultarile mele de om de rand, pot spune cu mandrie ca vocile baietilor sunt fenomenale. Au o pronuntie buna in limba engleza (apar cateva cuvinte in engleza pe acolo). Partea rap e foarte draguta si refrenul EDM m-a facut sa realizez ca nu trebuie sa fie cel mai complex lucru posibil ca un refren de acest gen sa sune fenomenal. Baietii au voci sexy si de cand am ascultat pentru prima oara cantecul sunt bantuita de acel "I love you", si nu ma deranjeaza deloc.
3. Golden Child-Wannabe(4.709.889 vizualizari in acest moment)
Am mai adus eu vorba de aceasta capodopera muzicala in capitolele mele, mai exact in cel cu "cantece populare care nu imi plac", ironic. Asa cum am spus si acolo, imi place tot la cantecul asta. De la videoclip pana la vocalize si rap, coregrafie, styling. Unul dintre tipi are vocea similara cu cea a lui Woojin, fost membru Stray Kids. Vocea acelui tip mi se pare ca face cantecul ceea ce e. Ador refrenul care e simplut si instrumentalul e fenomenal. Am vazut ca recent Golden Child au lansat un cantec nou care a ajuns intr-un timp scurt la un numar mare de vizualizari si vreau sa spun ca ma bucur pentru ei.
4. Purple Rain-The King must die(230.764 vizualizar in acest moment)
Acest cantec krock e exemplul perfect al faptului ca exista cantace care sa te sperie. Este demential. Vocea soft a solistului e foarte frumoasa, si ador faptul ca la refren acesta devine mai agresiv. Instrumentele formeaza un sunet complex, pe care il ador, si vocalizele celorlalti pe refren imi dau fiori, si imi place asta maxim. Totul la cantecul asta e misterios si frumos, sa nu mai zic de videoclip, care e superb. Avand o poveste in spate, una atat de complexa ca eu am inteles probabil opusul, dar aia e. Uitati teoria mea:un pletos razvratit vrea sa il omoare pe rege, asa ca se aliaza cu o chelioasa careia ii promite par. Gagica accepta sa il ajute si ii da o sabie cu care sa omoare regele. La final, il incoroneaza. Nu are niciun sens, dar asta am inteles eu dupa vizualizarea videoclipului de 2 ori.
5. Onewe-Ring on my ears(423.122 de vizualizari in acest moment)
Nu prea am cum sa descriu cantecul asta, pur si simplu il ador, dar voi incerca totusi. Videoclipul e simplu, dar cui ii pasa de videoclip cand avem un cantec krock atat de bun? Baietii sunt bomba. Ador vocile lor, toate 4 fiind extrem de unice si frumoase. Stylingul mi se pare foarte frumos, apropo. Baiatul cu parul gri a facut tot cantecul sa sune absolut sublim. Desi m-a cam deranjat ca avea bretonul in ochi, dar aia e. Tot cantecul e extrem de bun, si ma supara ca nu are mai multe vizualizari. La prima ascultare nu m-a dat pe spate, pana la final, cand am inceput sa il ascult mai atent si am realizat cat de bun este. Acum il ador.
6. Bibi-Nabi(2.875.641 de vizualizari in acest moment)
Cantecul asta e foarte relaxant. Mi se pare cute. Are un sunet diferit, care in combinatie cu vocea adorabila a cantaretei, e dragalas. Ador ideea de a fii o pisica (asa apare ea in videoclip), mi se pare creativ. Videoclipul e placut de vizualizat deoarece ii poti vedea frumusetea cantaretei, care apropo, e superba. Cantecul asta e unul numai bun de ascultat cand esti nervos si vrei sa te calmezi.
7. Noir-Gangsta(1.181.511 de vizualizari in acest moment)
3 cuvinte sa descriu acest cantec Badass as fuck. Ok, acum ca am zis esentialul, sa discutam despre intreg cantecul. Refrenul e extrem de puternic. Aratand astfel cat de joase si sexy suna vocile baietilor din Noir. Pre refrenul e soft, urmat apoi de mortalul refren care e total opusul. Dance break-ul e minunat, avand un beat drop foarte interesant. Hainele purtate de membrii trupei, dar si de actrite sunt foarte frumoase. Overall e un cantec foarte bun.
Acestea au fost cantecele. Stiu ca sunt doar 7, dar nu am mai gasit in memoria mea. Sper ca or sa va placa si ca v-am starnit interesul fata de aceste cantece care mie imi plac mult. Asa cum am zis si la inceput, va voi spune de ce ma numesc "fiinta suprema", pentru ca pe voi, cititorii mei, v-am numit fiinte. Eu v-am botezat, eu v-am facut intr-un fel (are vreo logica?), prin urmarea urmarii, m-am autodeclarat Fiinta suprema. Sper ca nu e prea ciudat, sau enervant, sau prostesc, bine, prostesc e sigur, dar tot asa ma voi striga, daca nu va convine, sunt in continuare "aia teatrala rau" sau "omul de rand" in ochii vostri. Nu ma oblig sa ma strigati in acest fel dubiosel. Mama, ce final retardat!
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...