Părțile rap în cântece kpop sunt doar vorbit pe instrumental în mare parte

96 22 5
                                    

Da, susțin Stray Kids. Da, am așteptări mari de la rapperi. Vă spun cu mâna pe inimă că în majoritatea cântecelor kpop părțile rap sunt doar vorbit pe ritm. Ce m-a determinat să scriu acest capitol? Faptul că ascultam "Egoist", solo-ul lui Hyejoo din LOONA. Ascultam cântecul până când a început partea "rap" a lui Jinsoul, parte ce m-a făcut să realizez că în majoritatea cântecelor părțile rap sună exact la fel. Da, în mare parte a timpului partea rap e preferata mea din cântec, chiar dacă e doar vorbit pe un instrumental. Chestia ce mă frustrează e cum fanii kpop fac aceste bucăți din cântece să pară de parcă e rap adevărat și ridică în slăvi rapperii acelui grup. Un exemplu bun e cântecul "Dun dun" de la Everglow. De multe ori am auzit oameni zicând că partea "rap" e fenomenală și că E:U și Aisha sunt rapperi foarte buni. Nu zic că a doua parte nu e adevărată, cel mai probabil e, dar încă nu au apucat să arate lumii ce talent la rap au, însă prima parte a frazei anterioare mă calcă pe nervi de fiecare dată. Chestia aia e vorbit/cântat pe instrumental. Dragă persoană ce lauzi acea bucată din cântec așa de mult, te rog ascult-o din nou cu atenție, apoi pornește "Daechwita" de la August D și compară vorbitul cu rap adevărat. După părerea mea în kpop poziția de rapper a devenit una de umplutură. Când ai prea mulți vocaliști îi dai unuia poziția de rapper. Când un membru nu e suficient de bun la a face ceva pentru a îi da o poziție de lead sau de main, îl faci rapper. Kpop-ul stă foarte prost la categoria rap, dar bine că pe această planetă există persoane precum:Zico, Gdragon, CL, Suga, RM, J-Hope, Jisung, Changbin, Mark, Jennie, Amber, Dami, Moonbyul și mulți alți zei care ne arată că mai există speranță pentru kpop și că rapperi buni mai poți găsi în această industrie dominată de dans la momentul actual.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum