primul grup kpop din India

180 18 70
                                    

Ok, vad ca e un trend acum ca toate tarile posibile sa lanseze grupuri kpop. Stiu ca unii ar zice "ele macar sunt din Asia", dar la mine nu merge asa. Le-am vazut asazisul debut. Cred. Au facut un cover al melodiei PIRI de la Dreamcatcher. Va avertizez ca urmatorul clip contine sunete care va pot afecta emotional.

Sunt la acelasi nivel de voce ca mine sau poate sunt putin mai buna eu.
Oricum, femeile astea in toata firea, la fel cum sunt si Kaachi, se viseaza staruri kpop, chiar daca nu au pic de talent. Le-am vazut coverul de dans si Kaachi sunt mai bune dacat ele. Mult mai bune. Nu spun acum ca nu se poate lucra la cantat si la dans, se poate, dar pana nu devin bune, n-au ce sa caute pe net sa ne terorizeze. La rap, comparativ cu Kaachi imi place de ele. Nu vreau sa credeti ca le dau hate sau ceva, dar nu stiu cum sa formulez altfel aceasta opinie. Nu sunt suparata pe ele, sunt suparata pe producatori. Clipul e filmat intr-un studio, cu o groaza de angajati.
Stim cu totii ca PIRI e un cantec bun, dar a fost prost interpretat. Ar fi iesit mult mai bine daca ar fi fost editat cum trebuie. In clipul acesta, Johnny vorbeste despre tot ce putea fi facut mai bine in clip.

In concluzie, astept grupul kpop din Romania.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum