Mi-a placut mult sa fac prima parte. A fost super distractiv, si deoarece am mai descoperit melodii pe parcurs, voi face partea a doua.
P.S:tot sub 10.000.000 de vizualizari sunt
1.The Rose-Baby (9.182.998 de vizualizari in acest moment)
Trebuia sa il pun in primul, dar la momentul respectiv uitasem de ea. Recent am inceput sa o ascult iar si pot spune cu mandrie ca e bomba. Melodia e rock si suna extraordinar. Iar solistul, e bun. In toate sensurile posibile. O sa explic mai tarziu in capitol. Am uitat sa zic de MV care e foarte frumos.
2. Limesoda-Wave (790.005 de vizualizari in acest moment)
E melodia mea preferata acum. O ador. Refrenul e minunat. Fetele au voci extrem de placute, care se potrivesc excelent pe melodie. Videoclipul este intunecat, ceea ce imi place enorm. Coregrafia e frumoasa. Suna incredibil, n-am cuvinte sa exprim cat de mult imi place.
3. Bibi-Binu (2.136.079 de vizualizari in acest moment)
Melodia e cute. Fata e cute. Vocea e cute. MV-ul e cute. Totul e cute. Si ador asta. Mesajul e interesant. Cred. Imi place ca totul e slow. Este una dintre putinele melodii lente care imi plac. Ador faptul ca inainte de refren tipa are un mic moment rap. Asta e grozav. Ador cantecul asta.
4. Onewe feat. Hwasa-Q (844.558 de vizualizari in acest moment)
E super nou, insa dat fiind faptul ca unele trupe fac zeci de milioane de vizualizari in primele 24 de ore, cred ca se incadreaza. Cantecul e GENIAL. Totul e genial. Vocile baietilor sunt excelente. Hwasa, ca in mod normal, e o zeita. Prezenta ei in clip il face si mai bun decat este deja, sa nu mai spun ca in momentele in care ea si baietii cante in acelasi timp, totul suna excelent. Imi place armonia cantecului. MV-ul e minimalist, dar foarte frumos.
5. Woosung-Face (8.929.213 de vizualizari in acest moment)
Am vazut un capitol despre Woosing si in alta carte cu opinii nepopulare, insa nu i-am dat importanta pana intr-o zi cand imi apare la recomandate si am zis sa-i dau o sansa. Acum e unul din cantecele mele preferate. 3:05 e partea mea preferata. Cat despre MV, 2 cuvinte, referinte sexuale. Bine, inca 2 cuvinte, oameni superbi. Chiar nu inteleg cum poate cineva sa fie atat de adorabil so sexy in acelasi timp. Am uitat sa mentionez ca eu am prins referintele inca de cand am vazut clipul pentru prima oara. (Am prins 2). Oricum, cantecul e BOMBA. Nu ma satur sa il pun pe repeat. Vocea lui Woosung e tot ce iti poti dori de la viata.
Asta e tot. In capitolul asta am pus doar 5 deoarece astea sunt cele care imi plac mult. O sa mai caut, insa acum ma multumesc cu ceea ce ascult. Sper ca a fost de ajutor capitolul asta si sper ca in viitor cantecele astea sa ajunga mai populare.
P.S:as fi pus si Anda-What you waiting for, dar m-am plictisit repede de ea.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Aléatoireexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...