Opinii "nepopulare" pe care m-am săturat să le aud

97 23 74
                                    

Din câte știți, îmi place să mă uit pe YouTube la clipuri cu "unpopular kpop opinions", însă în multe dintre ele anumite opinii se repetă de atât de multe ori că mi se ia. În acest capitol am să reacționez la aceste opinii și am să îmi dau și eu cu părerea.

"gRuPUrIlE TeMPoRaRe sUNt sTuPiDe"

Ok, ființă, am înțeles, dar de ce mama naibii pui asta ca fiind o opinie nepopulară? Eu personal nu cred că există pe această planetă persoană care să creadă că un grup temporar e o idee bună.

Părerea mea: să le facă naibii permanente, că mă duc la cei de la Mnet și îi bat. (A ieșit copilul frustrat de 7 ani din mine)

"lIsA Nu e cEa MAi bUnĂ dAnSaToArE dIN iNdUStRiA kPoP"

Fiecare are un dansator preferat în kpop, și e total ok, dar să zici că Lisa nu e cea mai bună e rău. Ok, am înțeles, e cea mai populară dansatoare din kpop, dar asta nu înseamnă că e preferata tuturor. Voi doar încercați să păreți diferiți zicând că dansatoarea voastră preferată nu e ea. LAS-O BALTĂ. NIMĂNUI NU ÎI PASĂ.

Părerea mea: în loc să se spună că Lisa nu e cea mai bună, ar putea spune "Hakayaka Moristovici e dansatoarea mea preferată. E mult mai bine așa." (Nu mă întrebați de unde mi-a venit numele, nici eu nu știu.)

"iTzY tReBUiE/nU TrEbUiE Să îȘi ScHimBe cOnCePTuL."

N-am prea multe de zis. Mi s-a luat de cei care spun chestia asta și atât. Da, și eu am un capitol pe această temă, dar cartea mea e cu opinii în general, nu opinii nepopulare.

"tWiCE tReBUiE/nU TrEBuIe sĂ îȘi sCHiMbE cOnCePtUl"

M-am săturat să tot aud opinia asta. Am înțeles, Twice primeau hate înainte să își schimbe conceptul, dar hai te rog, pentru numele lui John's Banana, las-o baltă.

Părerea mea:nu mă interesează ce fel de concept au Twice atâta timp cât muzica lor are aceeași calitate superioară. Nu m-au dezamăgit cu niciun comeback de când le ascult muzica, iar acest lucru mă bucură enorm.

"bTs PaVeD tHE WaY/BtS dIdN't pAVe tHe wAy"

În 4 din 5 videoclipuri cu unpopular kpop opinions văd așa ceva. Mi s-a luat. De fiecare dată când mă uit la în clip de genul și văd ceva ce are legătură cu opinia acesta, dau skip. Nu mai e o opinie nepopulară. Nu. Mai. E.

Părerea mea:într-o oarecare măsură e adevărat. Doar într-o oarecare măsură.

"nU SuNT vOcAlIȘtI bUNi îN a 4-A gEnErAȚiE"

Ok creatură, am înțeles, vocaliștii din a 4-a generație nu sunt la fel de buni ca cei din a doua, dar să spui că nu sunt deloc vocaliști buni arată clar că îți lipsește creierul. Ce au unii oameni la cap? Am auzit chestia asta de atât de multe ori!

Părerea mea:gura, că îl pun pe Jongho pe voi!

"nU oRiCe cÂnTeC are nEvOiE De o StROfĂ rAP"

Am înțeles, nu îți place rap-ul, acum poți, te rog, să îmi zici o opinie care să fie nepopulară cu adevărat? Am auzit atât de mulți fani frustrați că vor mai multe vocalize în cântece încât mi s-a luat. Nu e o opinie nepopulară.

Părerea mea:mie îmi place rap-ul în cântece. De obicei e partea mea preferată. Nu înțeleg de ce oamenii cred că nu orice cântec are nevoie de rap. Rapperii din grup ce fac atunci? Stau pe bancă? Le aduc cafeaua vocaliștilor?

"cOmPaNiA ... E cEa mAI bUnĂ/cOmPaNiA ... E CeA mAi pRoAStĂ"

Opiniile despre companii au devenit deja un trend din ce am văzut eu. Nu mă interesează care e compania cea mai bună în ochii tăi dacă mă uit la un clip cu unpopular kpop opinions. E "unpopular" în titlu, pentru numele lui Han Jisung.

Părerea mea:toate sunt de rahat.

"nU îMI pLaC ReFrEnURIlE EdM"

De fiecare dată când aud chestia asta într-un clip cu unpopular kpop opinions îmi vine să urlu. Nu e de parcă am auzit chestia asta de încă 270.496.231 de ori înainte.

Părerea mea:sunt mai bune refrenurule EDM ca cele cu versuri.

"pOzIȚiA De ViZuAl E UtILă/ pOzIțIA dE vIzUaL e iNutIlĂ"

Tjqywjwyjsgja
Știți ce e chestia scrisă mai sus? E rezultatul loviturii capului meu de tastatură la cât de des am auzit opinia asta.

Părerea mea:meh

Asta e tot. 740 de cuvinte v-ajung.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum