Chiar si gandacul de sub patul meu a observat ca oamenilor le plac mai mult conceptele velvet ale trupei Red Velvet. Inteleg, sunt elegante si misterioase, dar chiar nu e nevoie sa lasam comentarii de hate cantecelor cu conceptul red. Sa va dau un exemplu, Power up. A primit o groaza de hate, cred eu, pentru ca a fost lansat dupa Bad Boy. Da, nu e cel mai bun Title Track de-al lor, dar nici asa de rau nu e. Pe langa chestia asta, daca analizam vizualizarile vom vedea ca melodiile cu concept Velvet au mai multe. Oricum, acum ca am incheiat explicatia mea oribila despre cum conceptul Velvet este superior conceptului Red la capitolul popularitate, pot incepe si eu sa imi spun punctul de vedere.
Conceptele Red imi plac mai mult, mi se par mai creative. Nu sunt eu cea mai mare fana a conceptului Cute, dar imi place. Imi place cat de diferite sunt toate aceste cantece unul fata de altul. Nu poti spune vreodata ca Dumb dumb sau Russian Roulette suna la fel. Sau ca Rookie si Zimzalabim suna la fel, pentru ca sunt toate extrem de diferite. Sunt despre lucruri diferite, sunt distractive si te fac sa vrei sa te ridici din pat si sa dansezi. Sa nu mai zic de Happyness si de Ice Cream Cake, legendare. Si nu stiu de voi, dar cantecele Red sunt mai catchy decat cele Velvet. Mai repede iti intra in cap "Zimzalabim zim zimzalabim zim zimzalabim zim zim" decat iti intra "you got me feeling like a psycho psysho, uril bogo malhae jakku jakku, dasi an bol deut ssaldagado buteo danini marya ijaega an gandae usgijido anhdae". In concluzie, cantecele Red sunt mai diferite, catchy si vesele decat cele Velvet in opinia mea, dar asta nu inseamna ca nu imi plac si cele Velvet, Peek-a-boo e cantecul care m-a facut sa imi placa aceasta trupa si nu s-a invechit nici macar o zi pentru mine.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...