LOONA solo songs ranking

65 12 9
                                    

Nu vreau să credeți că scriu acest capitol pentru că nu am mai postat la cartea asta de 70 de ani, pentru că mai puteam găsi eu opinii dacă mă chinuiam puțin. Scriu acest capitol pentru că în fiecare zi încep să iubesc și mai mult cântecele solo ale fetelor din LOONA. Fără alte informații suplimentare, voi trece la ranking.

12. Around You - Hyunjin

Ador cântecul acesta, e una din puținele balade pe care le ascult de mai multe ori pentru că are ceva care o face specială. Nu știu ce anume, dar există ceva. Vocea lui Hyunjin e absolut splendidă și se potrivește perfect pe cântec. Mă relaxează să ascult "Around You", iar de fiecare dată când sunt stresată pot conta pe acest cântec să mă calmeze. Videoclipul e interesant, iar Hyunjin e absolut superbă. Îmi place cântecul, însă celelalte solo-uri îmi plac puțin mai mult.

11.ViViD - Heejin

Ador felul în care sună "ViViD", mă face să mă gândesc la un cântec vechi pe care îl poți asculta doar la pick-up. Mi se pare de asemenea destul de fun. Cândva a fost cântecul meu preferat, însă l-am ascultat atât de des pe repeat încât nu mai e la fel. Totuși, ocazional mă vei mai vedea în colțul camerei ascultând această capodoperă la maxim.

10.Love Cherry Motion - Choerry

Unul din solo-urile preferate ale fandomului, nu pot spune că nu înțeleg de ce. E drăguț și ador plot twist-ul de la refren, mereu mă ia prin surprindere, însă niciodată "Love Cherry Motion" nu a fost solo-ul meu preferat. La început îl detestam, dar cu timpul am început să realizez cât de bine sună și îl ascult regulat.

9.Everyday I love you - Vivi

Nu sunt fana cântecelor mai lente, însă acesta este o mare excepție. Ador totul, de la vocea caldă a lui Vivi, până la partea rap a lui Haseul, care sună foarte bine. Videoclipul e superb de asemenea. Nu oi asculta eu extraordinar de des "Everyday I love you", însă ador cântecul.

8.Kiss Later - Yeojin

Mă doare să pun cântecul ăsta așa de jos, dar nu am ce face. Minunăția asta îmi face viața mai bună. Ascult "Kiss Later" ca o disperată pentru că îl ador. Totul e de nota 15. Ador felul drăgălaș în care sună cântecul acesta, iar vocea lui Yeojin mi se pare că face totul de 3 ori mai bun decât e deja. Să nu mai vorbesc de videoclip. AUR.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum