Cred ca asta o stie toata lumea, chiar si gandacul de sub patul meu. Din ceea ce am observat, fetele tind sa experimenteze mai mult cu conceptele, pe cand la baieti vezi in mare parte doar concepte dark si sexy. Niciun grup de baieti care a inceput candva cu un concept cute nu si l-a pastrat. Inteleg ca sunt baieti si li se ingroasa vocea, dar mi-ar placea totusi sa ii vad cu concepte mai vesele. Fetele pe de alta parte, au incercat de toate. Concepte cute, (de exemplu Likey de la Twice), sexy (Miniskirt de la AOA), dark(Girls de la Nature), elegant(Decalcomanie de la Mamamoo), badass(How you like that de la Blackpink), summer(Dance the night away de la Twice sau Power up de la Red Velvet) si multe altele. Ceea ce am observat este ca grupurile de fete tind sa experimenteze lucruri noi, pe cand grupurile de baieti raman pe acelasi concept, practic avand "comeback-uri safe". Mi-ar placea sa aud mai multe cantece precum "Blue Orangeade" de la TXT, "Get cool" de la Stray Kids, "Spring" de la MCND sau "Illusion" de la Ateez. Cred ca un cantec perfect de la un grup de baieti ar avea un sunet aparte, poate instrumentalul sa fie facut mai dulce, gen ceva pian pe fundal sau un flaut, habar n-am. Mi-ar placea ca mesajul acelui cantec sa fie unul ciudat, cam ca visele mele. Sau cantecul sa fie despre un anumit lucru, poate despre paine. Mi-ar placea ca refrenul acestui cantec imaginar despre paine sa fie cantat de baieti si sa aiba o mica si draguta parte rap despre cum si coaja e gustoasa. (Spuse tipa care nu mananca nici macar peste cu paine). Sa aiba un mesaj vesel si dragalas. Revenind la grupurile de fete, asa cum am zis, mi se par mai versatile. Ador faptul ca incearca sa aduca mereu ceva nou, de exemplu Red Velvet sunt cunoscute deoarece isi schimba des conceptul. Ar fii dragut sa vad si la baieti acelasi lucru. Si doar ca sa stiti, singurul fandom din care fac parte e Stay, deci aceasta opinie e spusa din perspectiva unei persoane careia ii plac putintel mai mult grupurile de baieti. Sa ma astept la un concept revolutionar de la Treasure?
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...