Cantece nepopulare care merita ascultate pt. 6

86 15 5
                                    

E 2 noaptea si pe Eva o mananca in fund sa scrie capitolul asta fix acum, cand e tarziu, iar eu sunt incapabila sa fac o propozitie corecta la ora asta, dar uite-ma aici, scriind la capitolele care au in mod normal mai mult de 1000 de cuvinte. Cantece nepopulare care merita ascultate pt. 6:
1. Bad Habits-Shaun(6.898.790 de vizualizari in acest moment)

Obsesia mea de o groaza de timp. Am vrut sa fac acest capitol cat mai repede doar pentru ca voiam sa ii mai fac putina reclama. Cel mai probabil l-ati mai auzit prin clipuri despre kpop. Prin "cel mai probabil" vreau sa zic "clar", "sigur", "absolut". Minunatia asta e o minune. (Scuze, e cel mai bun mod de a descrie acest cantec). Hai sa mai incerc sa il descriu si intr-un alt fel:cantecul asta e un dar de la Han Jisung (Dumnezeu meu, in caz ca nu stiati) pe care ni l-a donat pentru ca este o zeitate suprema si ii pasa ca urechile noastre sa fie curatate. Ni l-a donat pe 1 ianuarie 2019, ca sa ne mantuiasca de dinainte urechile, pentru ca pe 3 februarie a lansat Oli London cantec.
Analiza propriu-zisa:vocea cantaretului este aBsOLutAmENtE mIrOBoLaNtA. Se potriveste la fix cu cantecul. Pre refrenul e de vis. Falsetto-ul ala e superb, incantator, magnific. Refrenul are un beat drop, dar e soft si se potriveste la fix cu melodia. Daca o asculti, nu te va deranja prezenta sfainteniei sale. Despre videoclip nu am ce sa zic, nu l-am vazut niciodata. Cantecul e prea bun, cui ii pasa de videoclip cand avem o asemenea comoara nationala pe Pamant? Exact, nimanui.
2. Easy-Wheein(10.106.863 de vizualizari in acest moment)

Depaseste cu putin numarul meu limita, asa ca il bag, pentru ca pot. Nu stiu daca l-am mai pus, dar stiu ca il ador. E ceva mai soft. Mai chill. Mai relaxant. Ceva pe care sa il asculti cand esti nervos ca sa te calmezi, sau pur si simplu un cantec random pe care sa il asculti cand habar n-ai ce sa pui in casti. E o colaborare cu Sik-K si pot spune cu mana pe icoana cu Jisung pe care inca nu o am ca partea lui e preferata mea din tot cantecul, alaturi de refrenul ala simplu, dar totusi extrem de frumos. Wheein a rupt, ca intotdeauna. Vocea ei unica a facut cantecul chiar si mai bun decat este deja. Videoclipul e frumos si interesant. Imi place mult ideea de iubita/nevasta/ce-o fi ea acolo, care incearca sa ii atraga atentia partenerului sau. Si culorile folosite in videoclip sunt foarte frumoase de asemenea.
3. Nineteen-Natty(7.048.626 de vizualizari in acest moment)

Stiu, nu e chiar nepopular avand in vedere ca a fost lansat acum 2 luni si are deja 7 milioane de vizualizari, dar nu am vazut oameni vorbind despre acest cantec. In plus, eu l-am ascultat prima oara atunci cand avea 790.000 de vizualizari. Pentru mine se incadreaza la nepopular.
Cantecul e simplu. E lent, dar ritmat, ceea ce ador. Strofele suna foarte bine. Refrenul e catchy si suna extraordinar de bine. Dance break-ul e partea mea preferata. Poate voua nu va place, dar mie da. Tipa are o voce unica. Nu am mai auzit pe nimeni care sa sune ca Natty pana acum. Videoclipul e interesant. Simplu, dar interesant. Nu inteleg insa chestia cu clonele sau surorile gemene malefice din Puerto Rico, partea aia imi depaseste intelectul anormal de dezvoltat.
4. Criminal-Corbyn(308.679 de vizualizari in acest moment)

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum