Shipurile

119 19 8
                                    

Probabil cel mai discutat subiect in cartile cu opinii despre kpop si videoclipurile cu "unpopular kpop opinions" este acesta, asa ca m-am gandit si eu sa imi scriu parerea, deoarece ceva din mine urla de cateva ore bune la domnia mea sa scriu acest capitol.

In acesc capitol nu voi discuta despre shipurile din acelasi grup, pentru ca am facut-o deja. E pe acolo pe undeva capitolul.

Nu trece o zi fara ca eu sa nu fiu dezgustata de ideea de ship intre un idol masculin si unul feminin care n-au nici cea mai mica legatura unul cu altul. Cel mai la indemana exemplu posibil este cel cu shipurile Bangtanpink. Inteleg ca sunt grupuri populare, dar ce-ar fii sa nu se mai faca deloc clipuri pe tema asta? Nici macar n-au vreo legatura intre ei membrii. Nu sunt prieteni, sunt doar colegi. Mi se pare in regula sa te gandesti "le-ar sta bine impreuna", dar nu sa crezi ca sunt impreuna, mai apoi sa si postezi opinia ta pe Internet. Idolii sunt si ei oameni. Au retele de socializare si vad lucrurile astea. Prin urmare, incep sa evite acea persoana ca sa nu mai existe controverse. Sa fim seriosi acum, daca eu ma uit la un cos de gunoi asta inseamna ca sunt impreuna cu acesta? Putem sa fim frati, ca oricum mirosim la fel, sau poate suntem doar prieteni. Nu imi place sub nicio forma faptul ca aceste creaturi au inceput sa faca shipuri, astfel facand si idolii respectivi sa se simta incomfortabil in preajma celorlalti. Inainte Award Showrile nu erau asa de rele, acum nimeni nu mai poate face nimic. Am uitat sa mentionez, nu am nimic cu shipuitul idolilor care chiar au legatura unul cu altul, de exemplu Jenkai.
Si am mai gasit acum o alta chestie care ma enerveaza, unii isi shipuiesc idolii preferati, ceea ce ma calca pe nervi. Daca solistul meu preferat e JY Park si solista mea preferata e Somi, ar trebui sa ii shipuiesc? Nu, nici macar in gluma.
Concluzie:poti shipui daca idolii respectivi au vreo legatura unul cu altul, sau daca tot vrei sa shipuiesti 2 idoli care n-au vorbit macar unul cu altul, tine-ti opinia pentru tine, n-o posta pe net, si alta chestie, poti sa crezi ca 2 persoane ar arata dragut impreuna, dar niciodata sa nu iti asumi ca cei 2 au o relatie. Vreodata.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum