Gay Shipping

58 9 0
                                    

  Timpul trece, iar mentalitatea mea se schimbă – sper eu, în bine. Am ajuns să regândesc decizia de a shipui idolii kpop între ei în orice fel. Acest capitol este cel în care contrazic opinia pe care am avut-o în cel intitulat "Shipurile din același grup".

  Să începem frumos, am să mai explic încă o dată că am luat o pauză de la Stray Kids pe timpul derulării emisiunii Kingdom, deoarece nu îmi doream nicio interacțiune cu acel show. Asta a însemnat că nu m-am mai uitat zilnic la doza mea de 30 de minute de clipuri cu Minsung. O fi ăsta un lucru rău? Deși eu, la început, așa credeam, acum, mi-am schimbat opinia, deoarece am ajuns să realizez cât de greșit e să shipuiești doi oameni adevărați. Oameni adevărați, nu personaje din desene animate sau cărți. Ființe umane cu sentimente și care dețin viața lor personală.

  Am ajuns să realizez cât de greșit era când stăteam cu orele să mă uit la clipuri supraanalizate cu "dovezi" cum că cine știe de ship (fie el gay sau nu, dar pe astea mă axez eu acum) este adevărat.

  Înțeleg total că fanii, la fel cum o făceam și eu, shipuiesc 2 membri aceluiași grup în glumă, însă, așa cum am mai spus, ei sunt oameni. Nici măcar în glumă nu cred că ar trebui făcut așa ceva.

  Acum, vreau să anunț că n-am absolut nimic cu persoanele care susțin shipuri gay în kpop sau care scriu fanfictionuri cu acestea. Chiar le sunt recunoscătoare autorilor care creează cărți de genul, pentru că am content de citit. Știu ce o să spuneți acum, mă contrazic singură și vă induc dureri de cap doar scriind capitolul acesta, însă, vreau să explic ceva ce am mai explicat și într-o altă carte, când citesc, nu-mi imaginez idolii kpop decât ca deținând fața personajului, așa cum face un actor într-un serial sau film. Poate pentru voi n-are sens, acum că scriu asta, realizez că sună al naibii de stupid, dar nu contează.

  În concluzie, nu mai sunt în regulă cu shipuitul idolilor kpop în absolut niciun fel.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum