Favoritismul in kpop

101 18 10
                                    

Daca e ceva ce urasc mai mult pe lumea asta in afara de nevoile biologice umane, e faptul ca idolii masculini sunt favorizati. Nu vreau sa fiu considerata feminista, ca nu sunt, dar voiam sa imi exprim si eu punctul de vedere despre acest subiect naspa. Hai sa analizam putin fanii kpop. Majoritatea sunt fete, iar unele fete tind sa creada ca baietii sunt putin mai buni. (Habar n-am, asa am vazut eu. Lasati jos papusa voodoo!)
Acum ca am analizat asta, hai sa analizam motivele pentru care idolii feminini primesc hate.
Atunci cand nu reactioneaza cand castiga cineva. Daca un idol feminin isi pastreaza fata serioasa atunci cand altcineva a castigat un premiu, este automat numit "nerespectuos", insa atunci cand un idol masculin face acelasi lucru, fanele incep cu comentarii de genul "OMG, oppar e asa de sexy si misterios! Lesin". Nu e aceeasi chestie? Fetele nu sunt "misterioase" cand isi pastreaza fata serioasa? Mai ales ca daca reactioneaza, fanii vor incepe sa faca shipuri, deci nici asa nu e bine.
Alt exemplu e atunci cand danseaza sexy. Daca un idol feminin danseaza sexy, haterii vor sari instant la gatul ei si vor lasa comentarii urate in care o fac "femeie de companie" (sa nu folosesc cuvinte urate). Atunci cand un idol masculin danseaza sexy, fanele sunt pe jos. "OMG, oppar e asa de sexy! Nu imi vine sa cred asa ceva".
Hainele. Alt subiect interesant. Daca un idol feminin arata putin mai multa piele, haterii vor incepe sa lase mesaje urate din nou. Cand un idol masculin isi ridica tricoul sau chiar si-l da jos, incepe valul de comentarii "OMG, oppar are cel mai sexy abdomen posibil. Insoara-te cu mine, oppar!".
O alta chestie pe care am observat-o este ca haterii grupurilor de fete au o obsesie sa se ia de stabilitatea lor pe scena. Mereu cand apare un MR. Removed mai rau la idolii feminini, instant devine viral. Nu am vazut vreun MR. Removed de la idolii masculini sa devina asa de popular. Defapt, nu am auzit pe nimeni sa vorbeasca despre ele macar.
Idolii feminini au devenit sacii de box ai haterilor. Cel mai mic lucru facut de acestea devine o crima ce merita pedepsita cu ani buni de comentarii urate. E stupid. Nu sunt girl group stan, dar ma calca pe nervi mereu sa citesc comentarii urate despre saracele fete, in timp ce idolii masculini sunt venerati, si ei fac aceleasi "greseli". Am simtit nevoia sa ma descarc in capitolul asta.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum