Voiam să discut despre asta de o vreme, deoarece Kingdom este motivul pentru care am stat mai la distanță de Stray Kids pentru o perioadă. Nu îmi plac Kingdom și Queendom, nu mi-au plăcut niciodată. Pe când respect faptul că primim performanțe bune de la idoli și faptul că sunt expuse publicului larg unele grupuri mai puțin populare, nu găsesc nimic altceva care este bun la acest tip de emisiune. Comparativ cu survival show-rile al căror scop este formarea de grupuri noi, Kingdom și Queendom nu au niciun scop exact, sau măcar niciunul suficient de bun în opinia mea cât să merite să existe. Să fim serioși, fandom-urile kpop sunt destul de înfricoșătoare, iar o competiție precum asta este prin definiție predispusă la a fi motivul pentru care apar fanwars. Nu știu cine a venit cu ideea genială de a-i aduce pe Stray Kids și Ateez în același sezon din Kingdom, dar permiteți-mi să îi transmit acelei persoane că are curaj să riște atât doar pentru performanțe spectaculoase. De ce zic asta? Pentru că mulți Atinys au fost frustrați un an pentru că Ateez n-au câștigat premiul de Rookie of the Year, cât despre mare parte din STAYs, vai de steaua lor. (Și zic asta în calitate de STAY – și de asemenea, mă consider vai de steaua mea). Așa cum am zis, m-am ținut departe de această competiție, așa că nu știu dacă au avut loc fanwars, dar sunt destul se sigură că dacă au existat, au fost destul de urâte.
În concluzie, pe când apreciez faptul că expun grupuri mai nepopulare publicului mai larg, competițiile precum Kingdom și Queendom nu fac altceva decât să dea naștere la fanwars, iar eu nu vreau să particip la așa ceva, așa că evit asemenea show-ri.
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...