Mi-as dori ca mai multi solisti sa fie populari

109 12 1
                                    

Majoritatea solistilor sunt fosti sau actuali membri intr-un grup. Mai ales cei populari, ceea ce nu e neaparat un lucru rau, adica ador sa vad anumite persoane din grupuri pe care le apreciez detinand o data absolut toata atentia, si le ador pe Sunmi, Chungha, Taeyeon. Ii ador pe Taemin, Zico, Jackson, dar in acelasi timp, mi-ar placea ca si solistii care nu au fost vreodata intr-un grup sa ajunga populari. Ca IU. Imi place faptul ca deja au un fanbase de la inceput, dar in acelasi timp, datorita acestui detaliu, am ajuns sa respect mult mai mult solistii care debuteaza asa direct. Ati auzit vreodata de Rothy sau Bibi? Da, in capitolele din seria "cantece nepopulare care merita ascultate", dar presupun ca daca nu as fi zis eu de ele in aceste capitole, nu ati fi aflat de ele asa de devreme sau chiar deloc. Personal cred ca solistii merita mai multa atentie decat cea pe care o primesc. Inteleg, ideea de grup e interesanta, dar eu cred cu tarie ca ar trebui incercat si clasicul "o singura voce". Mi-ar placea maxim ca mai multe companii sa debuteze solistii pur si simplu. Succesul nu e garantat, dar sunt sigura ca aceste persoane vor reusi sa castige inimile fanilor.

Kpop Related StuffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum