Daca ar fi sa spun eu un fel de fan kpop pe care il urasc e acela care nu mai stanuieste un grup dupa ce devine popular doar din cauza asta. Haide, creatura, sa mergem la doctor sa iti faca implant de neuroni, ca ai tai nu mai sunt functionali. Da, nici eu nu mai stanuiesc BTS, dar eu o fac pentru ca muzica lor nu ma mai atrage cum o facea odinioara, nu pentru ca sunt populari. Fanii care au fost alaturi de grupul respectiv de la inceput, inainte sa devina popular ne obligau pe noi ceilalti sa stanuim. Grupul a devenit popular si acum ei lasa comentarii de hate. Ba, esti bine? Esti sanatos la cap? Tu ne-ai obligat sa stanuim si acum ca te-am ascultat parasesti grupul din cauza asta. Mi-e mila de BTS pentru ca pierd fanii asa, din cele mai stupide motive posibile.( Stiu ca ei nu sunt singurii, dar ei pierd cei mai multi fani) Inteleg daca nu mai stanuiesti un grup din cauza faptului ca nu te mai atrage muzica lor ca inainte, e normal. Iti schimbi gusturile.
Si alt fel de fani care ma calca pe nervi sunt aceia care dupa ce pleaca din fandom incep sa lase comentarii de hate despre membri. Ok, gusturile s-au schimbat, dar ramai in banca ta si pastreaza-ti opinia nerespectuasa despre saracii idoli pentru tine. Daca as intalni un specimen ca cele 2 mentionate mai sus pe strada, cred ca le-as lua la bataie. Nu rau, doar o buza sparta. Din punctul meu de vedere sa ai buza ranita nu e dureros, stiu asta pentru ca am un obicei ciudat sa imi smulg straturi de piele de pe ele cand n-am ce face, si de cele mai multe ori imi da sangele si doare, dar nu rau. In cazul improbabil in care esti o creatura ingrozitoare care a plecat din fandom-ul unui grup din cauza ca a devenit popular, du-te la colt si pune-ti in casti muzica de la Oli London, nu imi pasa daca e "Mirror Mirror" sau dubiosenia noua scoasa de el, doar tortureaza-te singura pentru 5 minute, creatura. As vrea sa le mai spun un lucru acestor dubiosenii, ne vedem in Iad, ciudatilor. Voi ajungeti acolo pentru comportamentul vostru urat, eu ajung acolo pentru ca "e pacat sa il inlocuiesti pe Dumnezeu cu altcineva". (Ceea ce a zis mama cand i-am zis ca mi-am schimbat religia in Han Jisung)
CITEȘTI
Kpop Related Stuff
Randomexista mii de clipuri pe Youtube de genul asta, insa m-am gandit sa imi spun si eu parerile. Am citit recent o carte de acest tip si mi s-a parut foarte interesanta. Va invit de asemenea sa va spuneti parerile in sectiunea de comentarii. Sunt nerabd...